برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی فلسطینیان در کرانه باختری برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی فلسطینیان در کرانه باختری برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی فلسطینیان در کرانه باختری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی فلسطینیان در کرانه باختری برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی فلسطینیان در کرانه باختری برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی فلسطینیان در کرانه باختری برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی فلسطینیان در کرانه باختری برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی فلسطینیان در کرانه باختری

برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی فلسطینیان در کرانه باختری

شهروندان فلسطینی در اعتراض به اقدام نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بازدید از منطقه باستانی «سوسیا» در کرانه باختری دست به برگزاری تظاهرات زدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، شهروندان فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند. این تظاهرات در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری برگزار شد.


بر اساس این گزارش، تظاهرات شهروندان فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی پس از آن برگزار شد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در اقدامی خصمانه به بازدید از منطقه باستانی سوسیا در جنوب الخلیل مبادرت ورزید.


نظامیان رژیم صهیونیستی به متفرق ساختن تظاهرات کنندگان در کرانه باختری روی آوردند. شاهدان عینی اعلام کردند که صهیونیستها از گازهای اشک آور و گلوله های جنگی علیه تظاهرات کنندگان استفاده کردند.


از سوی دیگر، تشکیلات خودگردان فلسطین با انتشار بیانیه ای اقدام نتانیاهو در بازدید از منطقه باستانی سوسیا را محکوم و آن را تحریک آمیز توصیف کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران