برگزاری وبینار علمی هویت اسلامی در ایران و عراق برگزاری وبینار علمی هویت اسلامی در ایران و عراق برگزاری وبینار علمی هویت اسلامی در ایران و عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری وبینار علمی هویت اسلامی در ایران و عراق برگزاری وبینار علمی هویت اسلامی در ایران و عراق برگزاری وبینار علمی هویت اسلامی در ایران و عراق برگزاری وبینار علمی هویت اسلامی در ایران و عراق برگزاری وبینار علمی هویت اسلامی در ایران و عراق

برگزاری وبینار علمی هویت اسلامی در ایران و عراق

وبینارعلمی مشترک بین دانشکده‌های مرتبط با علوم اسلامی دانشگاه‌های ایران و عراق با موضوع «هویت اسلامی در ایران و عراق» برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاون علمی و چند تن از اساتید دانشکده ابن رشد دانشگاه بغداد با هدف برگزاری وبینار علمی مشترک بین دانشکده‌های مرتبط با علوم اسلامی دانشگاه‌های ایران و عراق در مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد حضور یافتند.


در این جلسه، معاون علمی دانشکده ابن رشد دانشگاه بغداد با اعلام آمادگی از این اقدام علمی مؤثر، جهت همکاری در برگزاری این وبینار علمی با رایزنی فرهنگی کشورمان و دانشگاه منتخب از طرف رایزنی فرهنگی اعلام آمادگی کرد.


موضوع اصلی انتخاب شده برای این وبینار علمی، «هویت اسلامی در ایران و عراق» است و در طول سال 1400 برای هر دو ماه یکبار برگزار خواهد شد. همچنین، با توجه به موضوع اصلی انتخاب شده برای هر وبینار به یک بعد از ابعاد علمی، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و فقهی پرداخته و مقالات منتخب پژوهشگران در هر وبینار با توجه به موضوع آن ارائه خواهد شد.


 در این جلسه به تشکیل کمیته‌ای با عنوان کمیته برگزاری وبینار علمی «هویت اسلامی» که اعضای آن از مسئولین و اساتید دانشکده‌های مرتبط با این موضوع در دانشگاه‌های هر دو کشور هستند، تأکید و مقرر شد تا اعضای آن مشخص شوند.




نظرات کاربران