«سامانه رسیدگی به شکایات» سازمان حج و زیارت، بستری الکترونیکی برای بررسی و پاسخگویی شکایات ، درخواست ها و پیشنهادات «سامانه رسیدگی به شکایات» سازمان حج و زیارت، بستری الکترونیکی برای بررسی و پاسخگویی شکایات ، درخواست ها و پیشنهادات «سامانه رسیدگی به شکایات» سازمان حج و زیارت، بستری الکترونیکی برای بررسی و پاسخگویی شکایات ، درخواست ها و پیشنهادات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
«سامانه رسیدگی به شکایات» سازمان حج و زیارت، بستری الکترونیکی برای بررسی و پاسخگویی شکایات ، درخواست ها و پیشنهادات «سامانه رسیدگی به شکایات» سازمان حج و زیارت، بستری الکترونیکی برای بررسی و پاسخگویی شکایات ، درخواست ها و پیشنهادات «سامانه رسیدگی به شکایات» سازمان حج و زیارت، بستری الکترونیکی برای بررسی و پاسخگویی شکایات ، درخواست ها و پیشنهادات «سامانه رسیدگی به شکایات» سازمان حج و زیارت، بستری الکترونیکی برای بررسی و پاسخگویی شکایات ، درخواست ها و پیشنهادات «سامانه رسیدگی به شکایات» سازمان حج و زیارت، بستری الکترونیکی برای بررسی و پاسخگویی شکایات ، درخواست ها و پیشنهادات

«سامانه رسیدگی به شکایات» سازمان حج و زیارت، بستری الکترونیکی برای بررسی و پاسخگویی شکایات ، درخواست ها و پیشنهادات

مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت «سامانه رسیدگی به شکایات» را یکی از پل های ارتباطی برای بررسی و پیگیری مطالبات، درخواست ها و نظرات زائران، کارگزاران، کارکنان و مردم دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، ناصر شاهنده در خصوص اقدامات صورت گرفته در این اداره کل اظهار کرد: «سامانه رسیدگی به شکایات» به صورتی طراحی شده که تمامی افراد اعم از زائران، کارگزاران، کارکنان و مردم می توانند ارتباط دوسویه با سازمان حج وزیارت و واحدهای مربوطه داشته باشند.


وی افزود: افرادی که قصد پیگیری موضوع، شکایت، طرح ایده و حتی نقطه نظری داشته باشند، می توانند با ورود به این سامانه با آدرس bazresi.haj.ir درخواست خود را مطرح نمایند؛ این درخواست اگر مربوط به اداره کل بازرسی باشد مستقیماً پیگیری و پاسخ لازم ارائه می شود اما اگر مرتبط با واحدهای دیگر باشد، کارشناسان این اداره کل موضوع را پیگیری کرده و پاسخ را در اسرع وقت ارائه خواهند داد.


مدیر کل بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت بیان کرد: البته برخی پرسش ها، ایده ها و شکایات مرتبط با کارهای اجرایی حج یا اعتاب مقدسه می باشد ولی عملکردی فرادستگاهی را می طلبد که امیدواریم افراد به این مهم نیز قبل از ورود به سامانه یا مطرح کردن تقاضا، توجه داشته باشند.


وی تصریح کرد: اقشار مختلف می توانند از طریق این سامانه با سازمان حج و زیارت ارتباط برقرار کرده و کارشناسان ما نیز در اولین فرصت ، بهترین و جامع ترین پاسخ ها را ارائه می نمایند.


شاهنده همچنین به برخی مراجعات حضوری افراد اشاره کرد و افزود: گاهی برخی مراجعات حضوری به سازمان حج و زیارت و اداره کل بازرسی صورت می گیرد که کارشناسان با سعه صدر پاسخگوی افراد هستند اما توصیه می شود در این شرایط بحران همه گیری کرونا از مراجعه حضوری خودداری و درخواست ها به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه انجام گیرد.


وی در ادامه به دیگر اقدامات انجام شده در یکسال گذشته اشاره کرد و افزود: بازنگری فرآیندهای اجرایی یکی از مهمترین اقداماتی بوده که در این حوزه انجام گرفته و نقاط قوت و ضعف بعد از بررسی و کارهای کارشناسی مورد توجه و بهبود قرار گرفته است.


شاهنده تصریح کرد: بازنگری در ارزشیابی کارگزاران با توجه به ایرادات و شکایاتی که در این رابطه وجود داشت یکی دیگر از اقداماتی بود که در حوزه بازنگری فرآیندها انجام گرفته است که این موضوع تحولی بزرگ در این زمینه محسوب می شود و اصلاحات لازم و مفیدی در این حوزه صورت گرفته است.


وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته اظهار کرد: در حوزه ارزیابی عملکرد دستگاه نیز خوش درخشیده ایم. در میان سازمان ها و مجموعه های زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بالاترین امتیاز را در زمینه ارزیابی عملکرد کسب کرده ایم که این موفقیت نیز مرهون تلاش های مدیریت عالی،کارکنان سازمان و کارگزاران خدوم می باشد.


مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت ضمن دعای خیر برای رفع همه گیری ویروس کرونا در تمامی دنیا و به ویژه کشور عزیزمان گفت: اداره کل بازرسی در هر شرایطی آمادگی دارد تا به وظایف خود عمل نماید.




نظرات کاربران