تأکید حماس بر پاک‌سازی قدس از لوث صهیونیست‌ها تأکید حماس بر پاک‌سازی قدس از لوث صهیونیست‌ها تأکید حماس بر پاک‌سازی قدس از لوث صهیونیست‌ها بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تأکید حماس بر پاک‌سازی قدس از لوث صهیونیست‌ها تأکید حماس بر پاک‌سازی قدس از لوث صهیونیست‌ها تأکید حماس بر پاک‌سازی قدس از لوث صهیونیست‌ها تأکید حماس بر پاک‌سازی قدس از لوث صهیونیست‌ها تأکید حماس بر پاک‌سازی قدس از لوث صهیونیست‌ها

تأکید حماس بر پاک‌سازی قدس از لوث صهیونیست‌ها

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در هفدهمین سالگرد ترور شیخ احمد یاسین، مؤسس این جنبش به‌دست رژیم صهیونیستی بر ادامه مقاومت تا نابودی رژیم اشغالگر و پاک‌سازی قدس از لوث اسرائیل تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از پایگاه خبری العهد، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در سالروز ترور شیخ احمد یاسین، بنیانگذار این جنبش تأکید کرد: پاک‌سازی قدس از لوث صهیونیست‌های اشغالگر یک تکلیف مقدس برای هر عرب و مسلمانی است تا آنجا به آغوش اسلام بازگشته و پایتخت کشور آزاد و مستقل فلسطین شود.


حماس با تأکید بر اینکه هرگز رژیم اشغالگر اسرائیل را به رسمت نمی‌شناسد، گفت: هیچ صلحی با اسرائیل در کار نیست و از ذره‌ای خاک فلسطین و مقدسات آن کوتاه نمی‌آییم.


حماس در بیانیه خود گفت: بازگشت آوارگان حق مقدسی است که قابل چانه‌زنی نیست و مقاومت تا بازگشت همه آوارگان به سرزمین خود و وطنی که از آنجا هجرت کردند، ادامه دارد.


این جنبش افزود: اسرای فلسطینی هم به رغم سرکشی رژیم اشغالگر آزاد خواهند شد و به خانه‌هایشان بازخواهند گشت. آنها فرزندان ما هستند و ما هرگز نمی‌پذیریم که پشت میله‌های زندان باقی بمانند.


حماس تأکید کرد: وحدت مبتنی بر شراکت در برنامه‌های ملی فلسطین هدفی است که همچنان برای آن تا نابودی رژیم اشغالگر و مزدوران آن تلاش می‌کنیم.


شیخ «احمد یاسین» رهبر معنوی حماس سحرگاه ۲۲ مارس ۲۰۰۴میلادی (۳ فروردین ۱۳۸۳) پس از اقامه نماز صبح در مسجد غزه، هدف راکت بالگردهای  آپاچی رژیم صهیونیستی قرار گرفت و به شهادت رسید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران