میلیون‌ها بطری‌ آب زمزم در میان حجاج توزیع شد میلیون‌ها بطری‌ آب زمزم در میان حجاج توزیع شد میلیون‌ها بطری‌ آب زمزم در میان حجاج توزیع شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
میلیون‌ها بطری‌ آب زمزم در میان حجاج توزیع شد میلیون‌ها بطری‌ آب زمزم در میان حجاج توزیع شد میلیون‌ها بطری‌ آب زمزم در میان حجاج توزیع شد میلیون‌ها بطری‌ آب زمزم در میان حجاج توزیع شد میلیون‌ها بطری‌ آب زمزم در میان حجاج توزیع شد

میلیون‌ها بطری‌ آب زمزم در میان حجاج توزیع شد

طبق گزارش رسانه‌های عربستان سعودی، مسئولان حرم نبوی هفت میلیون بطری آب زمزم را بین حجاج توزیع کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از Menafn، مقامات مسئول حرم نبوی بیش از هفت میلیون بطری آب زمزم را برای حجاج و با هدف جلوگیری از شیوع کرونا در طول موسم حج توزیع کرده‌اند.


آنطور که رسانه‌های سعودی گزارش می‌‌دهند بیش از ۴۰ هزار بطری آب زمزم هم در اختیار بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های این کشور قرار داده شده است.


از ماه‌های گذشته برای جلوگیری از شیوع کرونا در بین حجاج تدابیری در حال اجرا بوده است. این اقدامات شامل استفاده از مرکزی با ظرفیت ۱۲۰ هزار لیتر برای خنک کردن بطری‌های آب زمزم و به کارگیری ۱۱۰ چرخ دستی و برقی برای توزیع این آب به نمازگزاران و حجاج بوده است.


سال گذشته شیوع کرونا باعث شد که عربستان سعودی تنها به افراد مقیم این کشور اجازه برگزاری مناسک حج را بدهد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران