طلاب اهل سنت ترکیه به زیارت امیرالمومنین(ع) رفتند+عکس طلاب اهل سنت ترکیه به زیارت امیرالمومنین(ع) رفتند+عکس طلاب اهل سنت ترکیه به زیارت امیرالمومنین(ع) رفتند+عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
طلاب اهل سنت ترکیه به زیارت امیرالمومنین(ع) رفتند+عکس طلاب اهل سنت ترکیه به زیارت امیرالمومنین(ع) رفتند+عکس طلاب اهل سنت ترکیه به زیارت امیرالمومنین(ع) رفتند+عکس طلاب اهل سنت ترکیه به زیارت امیرالمومنین(ع) رفتند+عکس طلاب اهل سنت ترکیه به زیارت امیرالمومنین(ع) رفتند+عکس

طلاب اهل سنت ترکیه به زیارت امیرالمومنین(ع) رفتند+عکس

جمعی از طلاب، روحانیون و مدرسین مدرسه محمود افندی استانبول با حضور در نجف اشرف، حرم امیرالمومنین(ع) را زیارت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جمعی از طلاب، روحانیون و مدرسین مدرسه محمود افندی استانبول با حضور در نجف اشرف، حرم امیرالمومنین (ع) را زیارت کردند.


اهل تسنن محصل در این مدرسه، گرایش صوفی دارند و با اهل بیت (ع) مودت نزدیکی دارند. بنابراین زیارت مرقد اهل بیت (ع) را امری مهم می‌دانند و در مناسبت‌های مختلف برای زیارت حضور پیدا می‌کنند.


این طلاب فردا راهی کربلای معلی می‌شوند تا حرم امام حسین (ع) را زیارت کنند و سپس راهی بغداد می‌شوند تا علاوه بر زیارت قبور مشایخ خود با حضور در حرم کاظمین، مزار امام موسی بن جعفر (ع) و امام جواد (ع) را هم زیارت کنند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران