برپایی موکب‌های اربعین بسیار تاثیرگذار است برپایی موکب‌های اربعین بسیار تاثیرگذار است برپایی موکب‌های اربعین بسیار تاثیرگذار است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برپایی موکب‌های اربعین بسیار تاثیرگذار است برپایی موکب‌های اربعین بسیار تاثیرگذار است برپایی موکب‌های اربعین بسیار تاثیرگذار است برپایی موکب‌های اربعین بسیار تاثیرگذار است برپایی موکب‌های اربعین بسیار تاثیرگذار است

برپایی موکب‌های اربعین بسیار تاثیرگذار است

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، تاثیر برپایی موکب‌های اربعین حسینی را در بحث کمک به مناطق محروم، بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و بحث کرونا مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم در جلسه‌ای با خادمان پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا شهرستان بابل، ضمن تقدیر از فعالیت این گروه، اظهار کرد: برپایی موکب  چه در بحث کمک به مناطق محروم، بسته‌های معیشتی برای نیازمندان، بحث کرونا اثرات مثبتی دارد.


وی با بیان اینکه ظرف دو ماه آینده از طریق مجلس، پیگیر شناسنامه‌دار کردن گروه‌های جهادی خواهم شد، افزود: از آن‌جایی که برخی از فعالیت این دوستان متمرکز بر حوزه گروه‌های جهادی است یکی از کارهای مهم در این حوزه شناسنامه‌دار کردن گروه‌های جهادی است.


کریمی فیروزجایی تاکید کرد: با شناسنامه‌دار شدن این گروه‌ها مسیر برای ارائه حمایت‌های لازم قانونی و تامین بودجه هموار خواهد شد، چرا که مشکلات اقتصادی کشور حل شدنی است و تنها راه میانبر برای برون رفت از این شرایط اجرای فعالیت‌های قرارگاهی است که مقید به زمان و مکان نیستند.


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین برای اخذ مجوز اجرای پیاده روی اربعین در سال جاری البته به شرط مساعد بودن شرایط کرونایی دو کشور ایران و عراق نیز از طریق مجلس پیگیر خواهیم شد تا با رعایت پروتکل‌ها مجوز صادر شود.


در ادامه این نشست نیز محمدحسین طبرستانی مسوول ستاد مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا شهرستان بابل به معرفی این گروه پرداخت و گفت: این مجموعه حدود دو دهه است که فعالیت‌ فرهنگی و مذهبی را در شهرستان، استان و کشور انجام می‌دهد.


وی اضافه کرد: برای اولین بار در بابل یک گروه فرهنگی منسجم را ایجاد کردیم که بیش از ۶ سال کنار هم قرار گرفتند، موکب یا فاطمه الزهرا (س) راهیان کربلا جزو دو موکب برتر "بین ۶۰۰ موکب" و نمایندگان اول بنیاد بین‌المللی کشور شد.


طبرستانی اذعان داشت: درخواستم از مجلس شورای اسلامی این است که فراکسیون اربعین در مجلس راه‌اندازی شود و اینکه مسوولان در کنار خودشان از فعالین جهادی به‌عنوان یکی از مشاوران در این امور استفاده کنند.


| شناسه مطلب: 105659




اربعین



نظرات کاربران