12 فروردین قله و نقطه آغازین مردم سالاری دینی است 12 فروردین قله و نقطه آغازین مردم سالاری دینی است 12 فروردین قله و نقطه آغازین مردم سالاری دینی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
12 فروردین قله و نقطه آغازین مردم سالاری دینی است 12 فروردین قله و نقطه آغازین مردم سالاری دینی است 12 فروردین قله و نقطه آغازین مردم سالاری دینی است 12 فروردین قله و نقطه آغازین مردم سالاری دینی است 12 فروردین قله و نقطه آغازین مردم سالاری دینی است

12 فروردین قله و نقطه آغازین مردم سالاری دینی است

رئیس سازمان حج و زیارت به مناسبت 12 فروردین با صدور پیامی اظهار کرد: 12 فروردین قله و نقطه آغازین مردم سالاری دینی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دکتر علی‌رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در پیامی به مناسبت 12 فروردین ماه نوشت: روزی که قله و نقطه آغازین مردم سالاری دینی و انتخاب محض ملتی شد که با روحیه آزادگی ،خود را از قیود نظام استبدادی و دست نشانده رها ساخته و پایه حکومتی را که شعار اصلی و محوری آن"استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" بود، گذارد.


 


متن پیام به این شرح است:

"آری "؛ پاسخی قطعی بود که در 12 فروردین ماه ملتی بزرگ و آزاده به تغییر رژیم پوسیده شاهنشاهی و حاکمیت مردمی متکی بر ارزش های الهی جمهوری اسلامی دادند.
12 مفهومی خاص برای این ملت دارد 12 برج فلک ، 12 ماه قمر ، 12 امام معصوم ،12ستون افراشته از نور ، شور شعور و 12(بهمن ) آغاز پیروزی و آزادی .
و اینک در دوازدهمین روز بهار این ملت نهالی را به خواست و انتخاب قاطع خود بر این خاک مقدس غرس کرد برآمده از دینداری و جمهوریت.روزی که کشتی تلاش این ملت در ساحل استقرار و استقلال آرام گرفت .
ملتی که برای رسیدن به این روز، سالها رنج ، شکنجه ، زندان ، تبعید ، شهادت جوانان و فرزندان خود دید وهزینه ها داد اما بر خواست خود که استقرار نظام جمهوری اسلامی بود، ایستادگی کرد و پیروز شد.
روزی که قله و نقطه آغازین مردم سالاری دینی و انتخاب محض ملتی شد که با روحیه آزادگی ،خود را از قیود نظام استبدادی و دست نشانده رها ساخته و پایه حکومتی را که شعار اصلی و محوری آن"استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" بود. گذارد.
بی شک این روز مظهر یکپارچگی مردم، روز شاخص مردم سالاری، جلوه جمال عدالت خواهی و آینه تمام نمای استکبار ستیزی ملت غیور ایران است.
به راستی نظام جمهوری اسلامی برخاسته از رای مردم و محصول اراده ملتی است که در 12 فروردین 58 در رفراندومی بینظیر با عزم تاریخی خود بزرگترین حماسه سیاسی را در سایه انسجام ، اتحاد ، عزت و اقتدار رقم زدند انتخابی که نقطه کمال و اوج انقلاب مردم ایران بود.
حاکمیت نظام مقدس مردمسالار جمهوری اسلامی دستاورد عظیم این روز است که ملت با همراهی همیشگی خود از آن زمان تا به امروز از این شجره طیبه حفاظت و حراست کرده و روز به روز بر اقتدار و قوت آن افزوده و در طول این 40 و اندی سال متحد ، مسنجم ، راسخ بر عهد و پیمان خود ایستاده است.
روزی که به بیان بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) ایام الله است و امروز بیش از هر زمان باید آن را و دستاوردهای حاصله را پاسداشت.
اما این پاسداشت جز به مرور داشته ها ، اصول و پایه های انقلاب و ارزش هایی ولایی که مردم بدان رای " آری " دادند وتوجه به دستاوردهای حاصله نظام طی این سالها و بیش و پیش از آن پایبندی به ارزش های دینی و انقلابی ، اصلاح و تعالی عملکردها در راستای پیشرفت جامعه ،توسعه عدالت ،آزادی ، رفاه ، استقلال نیست که این ملت در یوم الله 12 فروردین بدان رای قاطع دادند.
اینجانب و فرزندان شما در سازمان حج و زیارت ضمن تجدید بیعت با شهدا که برای تحقق نظام جمهوری اسلامی و حفظ و حراست از آن ارزشمندترین داشته های خود را فدا کردند و امام راحل (ره) و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب ضمن تبریک این عید بزرگ همت خود را به کار می بندیم و امید است همه دست به دست همه داده تا در سالی که به "تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها "نام گرفته در کنار سایر مجموعه ها و گروه های مردمی یکپارچه در مسیر توسعه، پیشرفت، آسایش و اتحاد و عدالت این ملت و کشور گام برداریم.
و سال پیش رو به جشنواره ای زیبا از همدلی واتحاد برای پیشرفت و توسعه، عزت و سربلندی و تحول بزرگ و به نوعی جهش تولید و رفاه برای ایران و ایرانی کنیم.




نظرات کاربران