برنامه هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) اعلام شد

برنامه هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها هر روز با اجرای برنامه های نیایشی دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم و محافل هفتگی حرم مطهر از ۱۴ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ شامل نیایش صبحگاهی، سخنرانی قبل از اذان ظهر، زیارت نامه خوانی بعد از نماز ظهر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم بعد از نماز عشاء اعلام شد.


بر اساس این گزارش نیایش صبحگاهی روزهای شنبه و یک شنبه توسط حجت الاسلام سید مهدی محمدی، روزهای دوشنبه و سه شنبه توسط حجت الاسلام مهدی جوشقانیان و روزهای چهارشنبه و پنج شنبه توسط حجت الاسلام محمداسماعیل خورشیدی قرائت خواهد شد و در روز جمعه مراسم قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام اخوی و قرائت دعای جواد برزگر خواهد بود.


مراسم سخنرانی قبل از نماز ظهر در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از شنبه هفته جاری تا جمعه به ترتیب توسط حجت الاسلام رسول پور و حجج اسلام والمسلمین آمره، مهدیان، زینتی، عباس زاده، حسینی صدر و باقری دوین برگزار خواهد شد.


همچنین زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها از شنبه تا پنج شنبه همه روزه بعد از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر توسط آقایان محمد چراغی، حجت الاسلام بهرامی، حسینی، عباسپور مطلق مقدم، حسین فروغی و حجت الاسلام حسینی سرشت خوانده می شود.


مراسم قبل از نماز مغرب نیز از شنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین سعادتفر، سمیعیان، سعیدی سبزواری، مهدوی نیا و سید حسین آقامیری، روز پنجشنبه محفل انس با قران کریم و روز جمعه برنامه زمزم مهدویت با حضور حجت الاسلام والمسلمین فؤادیان خواهد بود.


مراسم بعد از نماز عشاء نیز از شنبه تا جمعه با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین میرشفیعی، فرحزاد، حسینی قمی، نظری منفرد، مؤمنی، پناهیان و همتی خواهد بود و علاوه بر آن سه شنبه شب دعای توسل توسط هیأت جانبازان، پنج شنبه شب قرائت دعای کمیل توسط مهدی سلحشور و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام شهیدی برگزار خواهد شد.


همچنین از شنبه تا جمعه هر شب از ساعت ۲۱ الی ۲۲ مناجات شعبانیه در حرم مطهر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و قرائت دعای مهدی سلحشور قرائت می شود.


گفتنی است برنامه های رسانه ای حرم مطهر در هفته جاری شامل پخش مناجات شعبانیه هر شب ساعت ۱ بامداد از شبکه استانی نور و ۱ ساعت به اذان صبح از شبکه افق  و پخش برنامه خانه های فاطمی از حرم مطهر بعد از نماز عصر با موضوع صلوات شعبانیه از شبکه قرآن و معارف سیما خواهد بود.


| شناسه مطلب: 105725




حضرت معصومه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران