دوره آموزشی «شکوه تلاوت رضوی» برگزار می شود دوره آموزشی «شکوه تلاوت رضوی» برگزار می شود دوره آموزشی «شکوه تلاوت رضوی» برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دوره آموزشی «شکوه تلاوت رضوی» برگزار می شود دوره آموزشی «شکوه تلاوت رضوی» برگزار می شود دوره آموزشی «شکوه تلاوت رضوی» برگزار می شود دوره آموزشی «شکوه تلاوت رضوی» برگزار می شود دوره آموزشی «شکوه تلاوت رضوی» برگزار می شود

دوره آموزشی «شکوه تلاوت رضوی» برگزار می شود

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از برگزاری دوره آموزشی طرح «شکوه تلاوت رضوی» ویژه ترم بهار 1400 به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام سید مسعود میریان اظهارکرد: این دوره آموزشی به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و در راستای گسترش آموزش‌های قرآنی برای مقاطع سنی 8 سال به بالا در 2 گروه دختران و پسران برنامه ریزی شده و به صورت مجازی و رایگان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و به منظور حفظ سلامتی مخاطبان ترم بهار کلاس های آموزش قرآن کریم (طرح شکوه تلاوت رضوی) غیرحضوری برپا خواهد شد، افزود: روخوانی، روانخوانی و تجوید مقدماتی از جمله رشته هایی است که با استفاده از اساتید مجرب آستان قدس رضوی در این دوره آموزشی دنبال خواهد شد.
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با بیان اینکه ثبت نام این دوره آموزشی از هفدهم آغاز شده و تا 25 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد، گفت: کلاس های این دوره آموزشی از اول ماه رمضان شروع می شود و در پایان به قرآن آموزان گواهی نامه اعطا می شود.
وی افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وثبت نام در این دوره آموزشی می توانند به سایت به آدرس markazquran.razavi.ir وکانال‌ها در فضای مجازی به آدرس quran_aqr@ مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران