خانواده شهدای هسته ای با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند خانواده شهدای هسته ای با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند خانواده شهدای هسته ای با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خانواده شهدای هسته ای با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند خانواده شهدای هسته ای با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند خانواده شهدای هسته ای با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند خانواده شهدای هسته ای با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند خانواده شهدای هسته ای با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند

خانواده شهدای هسته ای با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند

خانواده دانشمندان برجسته هسته‌ای کشور شهیدان فخری زاده، علی محمدی و شهریاری ضمن تشرف به بارگاه منور رضوی با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در دیدار خانواده شهیدان هسته‌ای فخری زاده، علی محمدی و شهریاری که در تالار شهید سلیمانی حرم مطهر رضوی انجام شد، شهیدان هسته‌ای را مایه افتخار و سربلندی کشور و خانواده آن‌ها را نور چشم ملت ایران خواند و ابراز کرد: خانواده شهدا ولی‌نعمتان ما هستند، ما خود را مدیون خون پاک شهدای عزیز و صبر و استقامت خانواده‌های ارجمند آن‌ها می‌دانیم.
وی پاسداری و ادامه راه شهیدان را یک رسالت بزرگ بر دوش همگان دانست و ابراز کرد: دانشمندان هسته‌ای ما برای سربلندی امت اسلام در مهم‌ترین، بالاترین، پیچیده‌ترین و مؤثرترین مسائل علمی تلاش و پیشرفت کردند تا آنجا که دشمن تاب تحمل این عزیزان را دیگر نداشت و آن‌ها را به شهادت رساند.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: دشمن تصور می‌کند با به شهادت رساند دانشمندان عزیز ما می‌تواند رشد شتابنده‌ی علمی و چرخ صنعت و پیشرفت ایران اسلامی را متوقف کند اما غافل از اینکه این نهضت علمی از یک عزم ملی و ایثار و ازخودگذشتگی نشأت می‌گیرد و توقف ناپذیر است.
وی با بیان اینکه شهدای هسته‌ای در راه عزت و سربلندی اسلام به فیض شهادت نائل آمدند، ابراز کرد: شهدای هسته‌ای عزیز ما با حرکت علمی خود به دنبال خدمت به مردم و سربلندی اسلام و نظام مقدس اسلامی بودند، از این رو شهادتشان قداست بسیاری دارد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی تصریح کرد: شهیدان هسته‌ای تا همیشه در ذهن ملت ایران، عزیز و بزرگ خواهند بود و تلاشی که در عرصه دانش هسته‌ای آغاز کردند به برکت مجاهدت‌های جوانان انقلابی، غیور و بااستعداد این سرزمین روز به‌روز موفق‌تر خواهد شد.
تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه شهادت، توفیقی الهی از سوی خداوند متعال به بندگان مخلص و برگزیده خود است، ابراز کرد: مقام رفیع و فیض اعلای شهادت مزد تلاش‌ها و زحمات خالصانه و سخت‌کوشانه آن دانشمندان گرامی در میدان علم و عمل است که عمر خویش را در راه خدمت علمی به اسلام و مردم سپری کردند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا در اجر و ثواب شهیدان شریک هستند، گفت: شهیدان در روز قیامت از مقام رفیع شفاعت در نزد پروردگار متعال برخوردار هستند.
گفتنی است در ابتدای این دیدار، همسر و فرزندان شهیدان علی محمدی، شهریاری و فخری زاده به بیان خاطرات و ارادت قلبی این شهدای گران‌قدر به حضرت امام علی بن موسی‌الرضا (ع) پرداختند.




نظرات کاربران