شهادت جوان فلسطینی در شرق نابلس شهادت جوان فلسطینی در شرق نابلس شهادت جوان فلسطینی در شرق نابلس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شهادت جوان فلسطینی در شرق نابلس شهادت جوان فلسطینی در شرق نابلس شهادت جوان فلسطینی در شرق نابلس شهادت جوان فلسطینی در شرق نابلس شهادت جوان فلسطینی در شرق نابلس

شهادت جوان فلسطینی در شرق نابلس

منابع خبری فلسطینی پنجشنبه شب از شهادت یک جوان فلسطینی در شرق نابلس خبر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، این جوان در شرق نابلس و در نزدیکی "اریحا" توسط یک شهرک‌نشین صهیونیست با خودرو زیرگرفته شد و به شهادت رسید.


منابع محلی فلسطینی اعلام کرد که "علی ابوالخیر" از اردوگاه "بلاطه" در شرق نابلس بوده که در این منطقه به شهادت رسیده است.


۱۷ فروردین ماه امسال نیز رژیم صهیونیستی یک شهروند فلسطین به نام "اسامه محمد صندوقه منصور" ۴۲ ساله را در شهرک «بیرنبالا» واقع در غرب قدس اشغالی به شهادت رساند.


«منیر عنبتاوی» ۳۳ ساله نیز دیگر شهروند فلسطینی بود که هفتم فروردین ماه در شهر حیفا به ضرب گلوله پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.


در حالی این جوان فلسطینی توسط شهرک‌نشین صهیونیست به شهادت رسید که در هفته‌های گذشته اعتراضات گسترده‌ای در شهر «أم الفحم» در فلسطین اشغالی علیه خشونت پلیس صهیونیست و همدستی آن با گروه‌های تبهکار برای ایجاد ناامنی برای فلسطینیان برگزار شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران