رئیس جمهور عراق انفجار بغداد را محکوم کرد رئیس جمهور عراق انفجار بغداد را محکوم کرد رئیس جمهور عراق انفجار بغداد را محکوم کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رئیس جمهور عراق انفجار بغداد را محکوم کرد رئیس جمهور عراق انفجار بغداد را محکوم کرد رئیس جمهور عراق انفجار بغداد را محکوم کرد رئیس جمهور عراق انفجار بغداد را محکوم کرد رئیس جمهور عراق انفجار بغداد را محکوم کرد

رئیس جمهور عراق انفجار بغداد را محکوم کرد

برهم صالح رئیس جمهور عراقانفجار تروریستی علیه شهروندان در بازار الحبیبه بغداد را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، رئیس جمهور عراق طی توییتی در حساب کاربری خود روز پنجشنبه نوشت:" انفجار تروریستی علیه شهروندان عادی آن هم در ماه مبارک رمضان، ثابت کننده فرومایگی گروه های منحرف و تلاش های ناامیدانه شان برای هدف قرار دادن امنیت و ثبات ما و بازگرداندن ما به دوره های گذشته است".


وی افزود: قاطعانه در برابر این تلاش ها می ایستیم. ما باید دستگاه های امنیتی را برای مبارزه با عناصر تروریستی، حمایت و تقویت کنیم.


روز پنجشنبه انفجاری در منطقه الحبیبه واقع در شرق بغداد رخ داد که دست کم 12 شهید و مجروح بر جای گذاشت. این حادثه کمتر از یک روز پس از حمله به فرودگاه اربیل اتفاق افتاد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران