افتتاح حوزه علمیه امیرالمومنین در حیدر آباد هند افتتاح حوزه علمیه امیرالمومنین در حیدر آباد هند افتتاح حوزه علمیه امیرالمومنین در حیدر آباد هند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افتتاح حوزه علمیه امیرالمومنین در حیدر آباد هند افتتاح حوزه علمیه امیرالمومنین در حیدر آباد هند افتتاح حوزه علمیه امیرالمومنین در حیدر آباد هند افتتاح حوزه علمیه امیرالمومنین در حیدر آباد هند افتتاح حوزه علمیه امیرالمومنین در حیدر آباد هند

افتتاح حوزه علمیه امیرالمومنین در حیدر آباد هند

مراسم افتتاحیه حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) با حضور علما و شخصیت های منطقه در حیدر آباد هند برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مراسم افتتاحیه حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) با حضور علما و شخصیت های منطقه در ایالت تلنگانه حیدرآباد هند برگزار شد.


این مراسم با تلاوت آیاتی چند توسط قاری میر حسین علی رضوی آغاز شد و سپس شهریار والاجاهی در مدح حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به شعرخوانی پرداخت و در ادامه سخنرانان به اهمیت تاسیس حوزه علمیه و مراکز آموزش دینی پرداختند.


حجت الاسلام والمسلمین سید نثار حسین حیدر آقا رییس مجلس علما و ذاکرین حیدر آباد هند در سخنرانی خود قیام حوزه های علمیه را عملی نیک و توشه آخرت دانست و تاکید کرد: حوزه های علمیه مرکز نشر معارف اهلبیت (علیهم السلام) و تربیت گاه نسل جوان اند، با برگزاری دروس عقائد، قرآن، علوم قرآن، حدیث، احکام و موضوعات دیگر دینی در این مراکز، نسل جوان بیمه می شود.


وی با اشاره به اهمیت یادگیری علوم دینی گفت: مهم ترین وظیفه والدین و اولیا این است که فرزندان خود را برای یادگیری علوم دینی و معارف اهلبیت (علیهم السلام) به حوزه های دینی بفرستند تا زندگی شان نورانی شود.


برپایه این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین مرزا عسکری علی خان مدیر و موسس حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) نیز از حضار بویژه از روحانیون و علمای منطقه بخاطر شرکت در این مراسم تقدیر و تشکر کرد.




نظرات کاربران