همایش بین المللی علمی «العلماء باقون» در نجف اشرف برگزار می شود همایش بین المللی علمی «العلماء باقون» در نجف اشرف برگزار می شود همایش بین المللی علمی «العلماء باقون» در نجف اشرف برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش بین المللی علمی «العلماء باقون» در نجف اشرف برگزار می شود همایش بین المللی علمی «العلماء باقون» در نجف اشرف برگزار می شود همایش بین المللی علمی «العلماء باقون» در نجف اشرف برگزار می شود همایش بین المللی علمی «العلماء باقون» در نجف اشرف برگزار می شود همایش بین المللی علمی «العلماء باقون» در نجف اشرف برگزار می شود

همایش بین المللی علمی «العلماء باقون» در نجف اشرف برگزار می شود

آستان مقدس حضرت عباس(ع) همایش بین المللی علمی «العلماء باقون ما بقی الدهر» در مرکز مطالعات و تحقیقات شیخ طوسی در نجف اشرف برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، کمیته این همایش بین المللی علمی اعلام کرد: این همایش بین المللی درباره سید محمد طباطبایی حائری با شعار «العلماء باقون ما بقی الدهر» و با عنوان «السید المجاهد و تراثه العلمی»(سید مجاهد و میراث علمی او) در 31 ژوئیه 2021 میلادی (9 مرداد ماه) برگزار می شود.


«شیخ ابراهیم الشریفی» عضو کمیته مقدماتی این همایش گفت: تلاش ها برای به پایان رساندن کار این همایش که قرار است در مرکز مطالعات و تحقیقات شیخ طوسی در نجف اشرف برگزار شود، همچنان ادامه دارد.


 الشریفی افزود: کمیته مقدماتی این همایش در این مدت کوتاه کار ارزیابی برخی از تحقیقات، مقالات، نشریات و آماده سازی فعالیت های دیگر را به پایان رسانده است. ما این فرصت را غنیمت می شماریم و از خواهران و برادرانی که می توانند یک مقاله تحقیقاتی در موضوعات کنفرانس دهند، دوباره دعوت می کنیم. آخرین مهلت ارسال تحقیقات کامل روز 15 می 2021 میلادی (25 اردیبهشت ماه) است.


وی ادامه داد: تعداد تحقیقات دریافت شده و پذیرفته شده تاکنون به بیش از 20 تحقیق رسیده است. تحقیقات دیگر نیز در دست پیگیری و تکمیل توسط پژوهشگران و محققان است، تعداد آنها می تواند به 50 تحقیق برسد.


الشریفی افزود: این همایش با هدف تبیین زندگی علمی و شخصیتی سید مجاهد و خانواده اش و بررسی میراث علمی وی و مطالعه نقش جهادی اش و نشان دادن عمق میراث فقهی و بینادی وی برگزار می شود.


مقالات و خلاصه مقالات به پست اینترنتی  stc@hrc.iq و  mujahid-conference@hrc.iq و یا به شماره (009647732931888) در تلگرام یا واتس اپ ارسال شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران