برگزاری مسابقه به مناسبت روز جهانی قدس در اندونزی برگزاری مسابقه به مناسبت روز جهانی قدس در اندونزی برگزاری مسابقه به مناسبت روز جهانی قدس در اندونزی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری مسابقه به مناسبت روز جهانی قدس در اندونزی برگزاری مسابقه به مناسبت روز جهانی قدس در اندونزی برگزاری مسابقه به مناسبت روز جهانی قدس در اندونزی برگزاری مسابقه به مناسبت روز جهانی قدس در اندونزی برگزاری مسابقه به مناسبت روز جهانی قدس در اندونزی

برگزاری مسابقه به مناسبت روز جهانی قدس در اندونزی

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، مسابقه دلنوشته‌نویسی «فلسطین ما» به همت رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی و با همکاری دانشگاه‌های مختلف این کشور، برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی و با همکاری اتاق‌های ایران دانشگاه‌های مختلف این کشور، مسابقه دلنوشته‌نویسی با عنوان «فلسطین ما» به صورت سراسری برگزار می‌کند.


براساس فراخوان منتشر شده از طرق مختلف، علاقه‌مندان می‌توانند دلنوشته‌های خود را تا روز جهانی قدس از طریق درگاه الکترونیک ایجاد شده به نشانی https://forms.gle/oBC۱۳tPkjtbHcjyd۶  ارسال کنند.


این دلنوشته باید در ۳۰۰ کلمه باشد و به نفرات اول تا سوم هدایایی نفیس، به همراه گواهینامه از طرف رایزنی فرهنگی کشورمان اهدا خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران