مقاومت نیاز ملی برای مهار تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان مقاومت نیاز ملی برای مهار تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان مقاومت نیاز ملی برای مهار تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مقاومت نیاز ملی برای مهار تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان مقاومت نیاز ملی برای مهار تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان مقاومت نیاز ملی برای مهار تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان مقاومت نیاز ملی برای مهار تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان مقاومت نیاز ملی برای مهار تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان

مقاومت نیاز ملی برای مهار تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان

حزب الله و جنبش امل لبنان در نشستی تاکید کردند: در شرایط کنونی خط مشی، فرهنگ و سلاح مقاومت بیش از هر زمان دیگری نیاز ملی لبنان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حزب الله و جنبش أمل روز سه شنبه (31 فروردین ماه) پس از برگزاری نشستی مشترک در جنوب لبنان با صدور بیانیه‌ای بر قدرت روابط ائتلاف میان امل و حزب الله و ادامه همکاری در سطوح و زمینه های مختلف به خصوص در شرایط بحران اقتصادی، مالی، معیشتی و بهداشتی لبنان تاکید کردند.


به گزارش پایگاه خبری العهد، در این بیانیه آمده است: در سالروز عملیات نظامی خوشه‌های خشم رژیم صهیونیستی علیه لبنان که با وقوع جنایات خصمانه این رژیم علیه مناطق جنوب لبنان و به خصوص النبطیه، قانا، المنصوری و... همراه بود، این رژیم اشغالگر همچنان به رویکرد خصمانه خود علیه لبنان ادامه می‌دهد و حریم زمینی، دریایی و هوایی لبنان را نقض کرده و حریم هوایی لبنان را سکویی برای تجاوز علیه سوریه قرار داده است.


حزب الله و جنبش امل تاکید کردند: در این شرایط باید این اعتقاد ملی تقویت شود که رویکرد، فرهنگ و سلاح مقاومت در کنار ارتش و ملت هنوز و بیش از هر زمان دیگری، یک نیاز ملی برای مهار تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان و حفاظت از ثروت‌های آن است.


در این بیانیه درباره مساله سیاسی مربوط به بحران تشکیل کابینه در لبنان حزب الله و جنبش امل بر لزوم تسریع در رفع همه موانع تشکیل دولت تاکید کردند و گفتند که باید دولتی تشکیل شود که لبنان را از کشیده شدن به سمت فروپاشی کامل نجات دهد و بتواند اصلاحات ایجاد کند و به مبارزه با فساد برود و خواسته‌های لبنانی‌ها در اجرای قانون اساسی را به دور از منافع شخصی محقق کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران