زمان برگزاری انتخابات فلسطین تغییر نخواهد کرد زمان برگزاری انتخابات فلسطین تغییر نخواهد کرد زمان برگزاری انتخابات فلسطین تغییر نخواهد کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زمان برگزاری انتخابات فلسطین تغییر نخواهد کرد زمان برگزاری انتخابات فلسطین تغییر نخواهد کرد زمان برگزاری انتخابات فلسطین تغییر نخواهد کرد زمان برگزاری انتخابات فلسطین تغییر نخواهد کرد زمان برگزاری انتخابات فلسطین تغییر نخواهد کرد

زمان برگزاری انتخابات فلسطین تغییر نخواهد کرد

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد :که زمان برگزاری انتخابات فلسطین هرگز تغییر نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نبیل ابوردینه سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار داشت: انتخابات فلسطین باید در موعد مقرر برگزار شود. زمان انتخابات تغییر نخواهد کرد زیرا این خواسته ملت فلسطین است.


وی با بیان این مطلب افزود: قدس خط قرمز ما است و ملت فلسطین هرگز از آن کوتاه نخواهد آمد. فلسطینیان هرگز به کشوری با مرزهای موقت راضی نیستند.


نبیل ابوردینه درباره وضعیت قدس نیز با اشاره به مخالفت ملت فلسطین با هر گونه طرح و پیشنهاد مخالف با قطعنامه های بین المللی و تصمیمات شورای ملی گفت: بدون مراجعه به سران و گروههای فلسطینی، هیچ تصمیمی درباره قدس اتخاذ نخواهد شد.


قرار است انتخابات فلسطین در ۳ مرحله اصلی برگزار شود؛ مرحله اول انتخابات مجلس قانونگذاری است که در تاریخ ۲۲ مِی (۳۱ اردیبهشت ماه) برگزار می‌گردد. مرحله دوم انتخابات ملی فلسطین به تعیین ریاست تشکیلات خودگردان مربوط است و در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیرماه) برگزار می‌شود. سومین مرحله از انتخابات ملی فلسطین مربوط به انتخابات شورای ملی است که طبق اعلام قبلی در تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریورماه) برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران