حمله مأموران آل خلیفه به دفتر مقاومت علیه عادی‌سازی حمله مأموران آل خلیفه به دفتر مقاومت علیه عادی‌سازی حمله مأموران آل خلیفه به دفتر مقاومت علیه عادی‌سازی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حمله مأموران آل خلیفه به دفتر مقاومت علیه عادی‌سازی حمله مأموران آل خلیفه به دفتر مقاومت علیه عادی‌سازی حمله مأموران آل خلیفه به دفتر مقاومت علیه عادی‌سازی حمله مأموران آل خلیفه به دفتر مقاومت علیه عادی‌سازی حمله مأموران آل خلیفه به دفتر مقاومت علیه عادی‌سازی

حمله مأموران آل خلیفه به دفتر مقاومت علیه عادی‌سازی

مأموران رژیم آل خلیفه همزمان با یورش صهیونیست‌ها به فلسطینیان، به مقر دفتر مقاومت در برابر عادی‌سازی با صهیونیست‌ها حمله کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از پایگاه خبری بحرین الیوم، مأموران رژیم آل خلیفه روز جمعه (3 اردیبهشت ماه) به مقر جمعیت بحرینی مقاومت در برابر عادی‌سازی با صهیونیست حمله کردند.


نظامیان بحرینی در حمله به مقر مقاومت برابر عادی سازی، اقدام به شکستن شیشه‌های در و پنجره و آسیب زدن به اسباب و وسایل آنجا زدند.


بر اساس این گزارش، موج عادی‌سازی روابط رژیم آل خلیفه با رژیم اشغالگر صهیونیستی از زمانی که سلمان، فرزند پادشاه بحرین نخست وزیر این کشور و جانشین عموی خود که اواخر سال میلادی گذشته مُرده، شدت گرفته است.


از نیمه‌های سپپتامبر سال گذشته میلادی که بحرین در حضور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی را امضا کرد، اعتراضات مردمی از نو شدت گرفته است.


مردم بحرین با برپایی تظاهرات و راهپیمایی‌های مختلف در شهرها و روستاهای این کشور خیانت رژیم آل خلیفه را محکوم و تأکید کردند که حامی ملت و آرمان فلسطین می‌مانند.


نخست‌وزیر بحرین روابط این کشور با صهیونیست‌ها را در مقطع اخیر تقویت کرده و در تازه‌ترین مورد اعلام شده که کسانی که واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، می‌توانند بین بحرین و سرزمین‌های اشغالی تردد کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران