«۳۰ شب ،۳۰ افطار» ، طرح دانشجویان مسلمان کانادایی برای کمک به نیازمندان «۳۰ شب ،۳۰ افطار» ، طرح دانشجویان مسلمان کانادایی برای کمک به نیازمندان «۳۰ شب ،۳۰ افطار» ، طرح دانشجویان مسلمان کانادایی برای کمک به نیازمندان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
«۳۰ شب ،۳۰ افطار» ، طرح دانشجویان مسلمان کانادایی برای کمک به نیازمندان «۳۰ شب ،۳۰ افطار» ، طرح دانشجویان مسلمان کانادایی برای کمک به نیازمندان «۳۰ شب ،۳۰ افطار» ، طرح دانشجویان مسلمان کانادایی برای کمک به نیازمندان «۳۰ شب ،۳۰ افطار» ، طرح دانشجویان مسلمان کانادایی برای کمک به نیازمندان «۳۰ شب ،۳۰ افطار» ، طرح دانشجویان مسلمان کانادایی برای کمک به نیازمندان

«۳۰ شب ،۳۰ افطار» ، طرح دانشجویان مسلمان کانادایی برای کمک به نیازمندان

دانشجویان مسلمان «دانشگاه ویلفرد لوریر» کانادا در ماه رمضان هر روز وعده های افطاری رایگان را به دانشجویان دانشگاه و دیگر شهروندان نیازمند ارائه میدهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از « cbc»، دانشجویان مسلمان «دانشگاه ویلفرد لوریر» که در شهر «واترلو» در استان «انتاریو» کانادا واقع شده‌است در ماه رمضان هر روز وعده های افطاری رایگان را به دانشجویان دانشگاه و دیگر شهروندان ارائه میدهند.


این گروه در دانشگاه وعده های غذایی را با کمک های مالی سازمان های خیریه در جامعه تهیه می کنند  تا اطمینان حاصل کنند دانشجویانی که خارج از خانه زندگی می کنند احساس حمایت می کنند.


سلدا سزن ، روحانی مسلمان و استاد دانشگاه ، گفت: ما این جامعه شگفت انگیز را داریم که از ما حمایت می کند تا بتوانیم در ماه رمضان به دانش آموزانی برسیم که ناامنی غذایی را در این ماه تجربه می کنند.


پروژه تحویل وعده های غذایی که از سال گذشته آغاز شد ، امسال دو برابر شده و به حدود 80 دانشجو خدمات ارائه می دهد.


حدود شش داوطلب متعهد هستند که وعده های غذایی را از فروشندگان محلی می گیرند ، آنها را روزانه بین ساعت 6 تا 8 عصر ، درست قبل از وقت افطار بسته بندی می کنند و تحویل می دهند.


ملک البتروک ، یکی از دانشجویان داوطلب مسلمان گفت که بسیاری از وعده های غذایی دلچسب و خانگی هستند .


سزن خاطرنشان کرد که این طرح هم برای مسلمانان است و هم غیر مسلمانان چرا که هدف اصلی کمک به نیازمندان فارغ از دین،مذهب،جنسیت و نژاد آنهاست.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران