هشدار حماس به تل‌آویو؛ به هر حماقتی، با قدرت پاسخ خواهیم داد هشدار حماس به تل‌آویو؛ به هر حماقتی، با قدرت پاسخ خواهیم داد هشدار حماس به تل‌آویو؛ به هر حماقتی، با قدرت پاسخ خواهیم داد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هشدار حماس به تل‌آویو؛ به هر حماقتی، با قدرت پاسخ خواهیم داد هشدار حماس به تل‌آویو؛ به هر حماقتی، با قدرت پاسخ خواهیم داد هشدار حماس به تل‌آویو؛ به هر حماقتی، با قدرت پاسخ خواهیم داد هشدار حماس به تل‌آویو؛ به هر حماقتی، با قدرت پاسخ خواهیم داد هشدار حماس به تل‌آویو؛ به هر حماقتی، با قدرت پاسخ خواهیم داد

هشدار حماس به تل‌آویو؛ به هر حماقتی، با قدرت پاسخ خواهیم داد

منابع وابسته به حماس خبر دادند که این جنبش از طریق واسطه‌ها پیام داده است که به هر حماقت تل‌آویو، پاسخ بزرگ و غیر منتظره‌ خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،طی دو روز گذشته، تأکید جنبش حماس فلسطین مبنی بر توقف تجاوزات به مردم قدس، راه به جایی نبرده است.


روزنامه الاخبار لبنان گزارش داد، حماس تأکید کرده است: هر اندازه تجاوزات صهیونیست‌ها افزایش پیدا کند، عملیات نیروهای مقاومت در غزه نیز ادامه پیدا خواهد کرد.


حماس همچنین تهدید کرده است: اگر رژیم صهیونیستی، تجاوزات خود را افزایش دهد، حملات نیروهای مقاومت نیز افزایش پیدا خواهد کرد.


منابع وابسته به حماس به الاخبار گفتند: مصر و «تور وینسلند» فرستاده سازمان ملل در خاورمیانه برای بررسی وضعیت قدس و غزه با حماس تماس برقرار کرده‌اند و به نقل از صهیونیست‌ها گفته‌اند که تل‌آویو قصد ندارد وضعیت را در قدس متشنج کند.


به گفته این منابع، وینسلند به حماس گفته است: مانع از هر گونه تحرکی خواهد شد که مسلمانان را تحریک کند، ولی حماس گفته است که این اقدام، در ازای اقدامات سلبی این رژیم علیه انتخابات فلسطین کافی نیست.


منابع مذکور درباره تهدید صهیونیستها مبنی بر حمله هوایی، تصریح کردند: حماس از طریق واسطه‌ها پیام داده است که آماده تنش است و «هر گونه حماقتی [از سوی تل‌آویو] با قدرت و بویژه از طریق عملیات‌های ترور یا حمله به زیرساخت‌های شهری مواجه خواهد شد... چنین چیزی، پاسخ بزرگ و غیر منتظره‌ای به همراه خواهد داشت».


پایگاه خبری عبری «والا» نیز خبر داد که تل‌آویو از طریق وینسلند به رام الله هشدار داده است که در صورت شلیک مجدد موشک، با قدرت پاسخ خواهد داد و این هشدارها درباره تنش در قدس و مسئله انتخابات فلسطین هم بوده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران