طبخ و توزیع روزانه ۲۰۰۰ وعده افطاری در حرم امام علی(ع) طبخ و توزیع روزانه ۲۰۰۰ وعده افطاری در حرم امام علی(ع) طبخ و توزیع روزانه ۲۰۰۰ وعده افطاری در حرم امام علی(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
طبخ و توزیع روزانه ۲۰۰۰ وعده افطاری در حرم امام علی(ع) طبخ و توزیع روزانه ۲۰۰۰ وعده افطاری در حرم امام علی(ع) طبخ و توزیع روزانه ۲۰۰۰ وعده افطاری در حرم امام علی(ع) طبخ و توزیع روزانه ۲۰۰۰ وعده افطاری در حرم امام علی(ع) طبخ و توزیع روزانه ۲۰۰۰ وعده افطاری در حرم امام علی(ع)

طبخ و توزیع روزانه ۲۰۰۰ وعده افطاری در حرم امام علی(ع)

مضیف حرم امام علی (ع) هر روز در ایام ماه مبارک رمضان بیش از دو هزار پرس غذای حضرتی برای افطار بین نیازمندان و زائران توزیع می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مضیف حرم امام علی (ع) که در وعده‌های ناهار و شام بین زائران و نیازمندان غذای حضرتی توزیع می‌کرد و حتی در ایام کرونا نیز در کنار طبخ و توزیع غذای گرم در جوار حرم علوی، اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی می‌کرد، اکنون در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و زائران افطاری توزیع می‌کند.


خادمان حرم امیرالمؤمنین(ع) روزانه بیش از دو هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه حرم طبخ و قبل از افطار بین زائران توزیع می‌کنند. همچنین برخی از این غذاهای گرم بین نیازمندان شهر نجف و اطراف این شهر توزیع می‌شود.


امسال با توجه به شیوع کرونا در حرم امیرالمؤمنین (ع) و ایوان نجف، سفره‌های افطاری پهن نمی‌شود، اما در اطراف حرم موکب‌های بسیاری در لحظه افطار ار زائران و مجاوران پذیرایی می‌کنند.


| شناسه مطلب: 106115




حرم امام علی



مطالب مرتبط

نظرات کاربران