آغاز نهمین دوره مسابقه ملی اینترنتی حفظ قرآن کریم در عراق آغاز نهمین دوره مسابقه ملی اینترنتی حفظ قرآن کریم در عراق آغاز نهمین دوره مسابقه ملی اینترنتی حفظ قرآن کریم در عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز نهمین دوره مسابقه ملی اینترنتی حفظ قرآن کریم در عراق آغاز نهمین دوره مسابقه ملی اینترنتی حفظ قرآن کریم در عراق آغاز نهمین دوره مسابقه ملی اینترنتی حفظ قرآن کریم در عراق آغاز نهمین دوره مسابقه ملی اینترنتی حفظ قرآن کریم در عراق آغاز نهمین دوره مسابقه ملی اینترنتی حفظ قرآن کریم در عراق

آغاز نهمین دوره مسابقه ملی اینترنتی حفظ قرآن کریم در عراق

آستان مطهر علوی از آغاز نهمین دوره مسابقه ملی اینترنتی حفظ قرآن کریم با مشارکت بیش ۱۵۰ حافظ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از شبکه امام علی(ع)، بخش آموزش و پرورش متعلق به مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی اعلام کرد: نهمین دوره مسابقه ملی اینترنتی حفظ قرآن کریم (از راه دور) با مشارکت بیش از 150 حافظ آغاز شد.


«سید احمد سعید الحبوبی» مسئول واحد حفظ قرآنی در این بخش، گفت: این مسابقه نتیجه تاسیس مرکز قرآن کریم برای حمایت از استعدادها و گسترش قابلیت ها در زمینه فعالیت های مختلف قرآنی است. این مسابقه گامی منحصر به فرد برای دانش آموزان بخش آموزش و پرورش در همه رده های سنی و تنوع در سطح حفظ شان برای شرکت در آن است.


وی ادامه داد: این مسابقه به دلیل توجه دبیرخانه آستان مطهر علوی به حفظ و تلاوت قرآن کریم برگزار می شود.


الحبوبی افزود: مدیریت بخش آموزش و پرورش در مرکز قرآن کریم جدیدترین روش های فناوری را در برگزاری این مسابقه دنبال می کند تا همه شرکت کننده با آنها برای تسهیل در مشارکت شان ارتباط برقرار کنند.


مرکز قرآن کریم هرساله برنامه رمضانی را برای فعالیت های قرآنی در چارچوب محافل، همایش های علمی، ختم های قرآنی و مسابقات حفظ و تلاوت آماده می کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران