شورای امنیت درباره قدس تشکیل جلسه می‌دهد شورای امنیت درباره قدس تشکیل جلسه می‌دهد شورای امنیت درباره قدس تشکیل جلسه می‌دهد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شورای امنیت درباره قدس تشکیل جلسه می‌دهد شورای امنیت درباره قدس تشکیل جلسه می‌دهد شورای امنیت درباره قدس تشکیل جلسه می‌دهد شورای امنیت درباره قدس تشکیل جلسه می‌دهد شورای امنیت درباره قدس تشکیل جلسه می‌دهد

شورای امنیت درباره قدس تشکیل جلسه می‌دهد

شورای امنیت سازمان ملل قصد دارد امروز درباره تحولات مربوط به قدس اشغالی و محله شیخ جراح جلسه تشکیل دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، به دنبال تشدید تنشها در بیت المقدس و حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینیها در مسجدالاقصی و محله شیخ جراح، منابع خبری گزارش دادند که شورای امنیت سازمان ملل قرار است امروز دوشنبه(20 اردیبهشت ماه) در این زمینه بحث و بررسی کند.


در تازه ترین تحولات، درگیری نظامیان صهیونیست با معترضان فلسطینی در محله شیخ جراح و باب العامود در مسجدالاقصی حداقل 14 فلسطینی مجروح شده و گزارش ها از بازداشت تعدادی از فلسطینیان حکایت دارد.


رژیم صهیونیستی از شروع ماه مبارک رمضان دسترسی مسلمانان فلسطینی را به اماکن مقدسه به شدت محدود کرده که با تحصن و تجمع مردمی فلسطین مواجه شده است.


طی روزهای اخیر فشارهای بین‌المللی به رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به خشونتها علیع فلسطینیها افزایش یافته است. ترکیه، مراکش، سوریه، اردن و بسیاری از کشورهای دیگر منطقه به اقدامات خشونت آمیز اسرائیل در قدس شرقی اعتراض کرده و آن را محکوم کرده‌اند.


رسانه های ترکیه نیز یک شنبه شب گزارش دادند که هزاران نفر از مردم ترکیه با تجمع در مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در استانبول، حملات صهیونیستها به فلسطینیها را محکوم کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران