بیش از 80 کشته و زخمی در حمله به غزه بیش از 80 کشته و زخمی در حمله به غزه بیش از 80 کشته و زخمی در حمله به غزه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیش از 80 کشته و زخمی در حمله به غزه بیش از 80 کشته و زخمی در حمله به غزه بیش از 80 کشته و زخمی در حمله به غزه بیش از 80 کشته و زخمی در حمله به غزه بیش از 80 کشته و زخمی در حمله به غزه

بیش از 80 کشته و زخمی در حمله به غزه

حمله نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت ۲۰ نفر از جمله ۹ کودک منجر شد و ۶۵ نفر هم زخمی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، درگیری‌های شدیدی میان فلسطینیان و نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در محوطه مسجدالاقصی صبح روز دوشنبه (20 اردیبهشت ماه) رخ داد. نظامیان اشغالگر به حرم مقدس یورش برده و با تجمع‌کنندگان فلسطینی درگیر شدند. در پی این درگیری‌ها دهها فلسطینی بر اثر اصابت گلوله‌های پلاستیکی نظامیان رژیم اشغالگر مجروح شدند.


همچنین منابعی در قدس اشغالی اعلام کردند: نیروهای اشغالگر گلوله‌های فلزی و صدها بمب صوتی به سمت مرابطین در داخل مسجدالاقصی شلیک کردند.


در همین حال شبکه خبری «الجزیره» گزارش داد: از ساعت ۶ عصر دوشنبه حدود ۱۵۰ راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه شلیک شده است.


ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای گفت: در واکنش به شلیک این ۱۵۰ راکت همه گزینه‌ها از جمله حمله زمینی روی میز است.


نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بعد از شلیک این راکت‌ها ، چندین حمله هوایی به غزه انجام داد که منجر به شهادت ۲۰ نفر از جمله ۹ کودک منجر شد و ۶۵ نفر زخمی شدند.


اعلام وضعیت فوق‌العاده نزدیک مرز غزه با فلسطین اشغالی


شبکه عبری‌زبان کان اعلام کرد: بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مناطق صهیونیست‌نشین اطراف غزه تا فاصله 80کیلومتری این باریکه به‌مدت 48 ساعت اعلام وضعیت فوق‌العاده کرده است.


همچنین فیلمی از سوی سرایا القدس پخش شده که در جریان آن یک جیپ اسراییلی را با موشک کورنت در شرق بیت‌حانون هدف قرار داده است.


الون بن دیوید تحلیلگر نظامی شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه امنیتی این رژیم دستور آغاز حمله نظامی گسترده به نوار غزه را صادر کرده است.


بن‌دیوید در توییتی تأکید کرد: تمامی شواهد نشان می‌دهد که ما در آستانه آغاز حملاتی گسترده به غزه هستیم.


گردان‌های قسام نیز در پاسخ به جنایات اشغالگران علیه قدس و مسجد الاقصی و روزه‌داران فلسطینی، اراضی اشغالی را آماج حملات گسترده راکتی خود قرار داد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران