اعلام آمادگی جریان صدر برای دفاع از مسجد الاقصی اعلام آمادگی جریان صدر برای دفاع از مسجد الاقصی اعلام آمادگی جریان صدر برای دفاع از مسجد الاقصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعلام آمادگی جریان صدر برای دفاع از مسجد الاقصی اعلام آمادگی جریان صدر برای دفاع از مسجد الاقصی اعلام آمادگی جریان صدر برای دفاع از مسجد الاقصی اعلام آمادگی جریان صدر برای دفاع از مسجد الاقصی اعلام آمادگی جریان صدر برای دفاع از مسجد الاقصی

اعلام آمادگی جریان صدر برای دفاع از مسجد الاقصی

معاون جهادی «مقتدی صدر» رهبر جریان الصدر عراق از آمادگی اعضای این جریان برای دفاع از مسجد الاقصی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از صوت العراق،  «ابویاسر» معاون جهادی «مقتدی صدر» رهبر جریان الصدر عراق در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: درپی انتشار بیانیه «مقتدی صدر» رهبر جریان الصدر، ما آمادگی کامل خود را برای انجام تلاش ها و فداکاری های ارزشمند و گرانبها به خاطر مقدسات که مهم ترین آنها قدس شریف و مسجد الاقصی است، اعلام می کنیم.


ابویاسر در این بیانیه تصریح کرد: همه تحت فرمان و سربازی برای مقدسات هستیم و به دستورالعمل های مقتدی صدر پایبندیم. همه ما آرزو داریم با دشمنان خدا و بشریت یعنی رژیم جنایتکار صهیونیستی مقابله کنیم.


مقتدی صدر، رهبر جریان الصدر پیش از این درباره وقایع رخ داده در مسجد الاقصی در فلسطین گفته بود که برای سازشکاران متاسف است.


از روز گذشته(دوشنبه ۲۰ اردیبهشت) شدت درگیری ها در مسجد الاقصی افزایش یافته است، به طوری که شب گذشته مردم قدس توانستند نظامیان صهیونیست را از مسجد الاقصی بیرون کنند. درحال حاضر قدس صحنه درگیری های خونین است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران