حملات شدید موشکی به اسرائیل حملات شدید موشکی به اسرائیل حملات شدید موشکی به اسرائیل بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حملات شدید موشکی به اسرائیل حملات شدید موشکی به اسرائیل حملات شدید موشکی به اسرائیل حملات شدید موشکی به اسرائیل حملات شدید موشکی به اسرائیل

حملات شدید موشکی به اسرائیل

بیمارستان شهر عسقلان از زخمی شدن 95 صهیونیست در نتیجه حملات راکتی سه شنبه از سمت غزه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، گروه‌های مقاومت فلسطینی در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان‌های مسکونی غزه، با ۱۳۰ موشک به تل‌اویو و شهرک‌های اطراف آن حمله کردند.


ابوعبیده سخنگوی نظامی کتائب القسام اعلام کرد: اگر دشمن بخواهد همچنان به بمباران ساختمان‌های غیرنظامی ادامه دهد، تل‌آویو با یک حمله موشکی سخت و بیش‌تر از آنچه در عسقلان اتفاق افتاد، هدف گرفته می‌شود.


درهمنین حال منابع فلسطینی، بعدازظهر سه‌شنبه (21 اردیبهشت ماه)، از حمله گسترده راکتی نیروهای مقاومت فلسطین به شهرهای «اشدود» و «عسقلان» اشغالی در شمال نوار غزه خبر دادند.


بیمارستان شهر عسقلان اعلام کرد: در نتیجه حمله راکتی سه شنبه از سمت غزه ۹۵ صهیونیست زخمی به آنجا منتقل شده‌اند.


منابع فلسطینی هم از کشته شدن دست کم ۴ صهیونیست در این حمله و مجروح شدن شمار دیگری خبر داده‌اند.


همچنین خبرنگار شبکه ۲۰ رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم در معرض شدیدترین حملات موشکی در تاریخ خود از سوی گروه‌های مقاومت فلسطینی قرار گرفته است.


در همین حال رسانه‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند: ۸۰ فروند جنگنده اسرائیلی آماده حمله به غزه هستند.


وزارت بهداشت فلسطین در غزه آمار قربانیان حملات دیروز تاکنون رژیم صهیونیستی به غزه را ۲۸ شهید از جمله ۱۰ کودک و بیش از ۱۵۰ زخمی اعلام کرده است.


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران