تظاهرات در بغداد در حمایت از مقاومت فلسطین تظاهرات در بغداد در حمایت از مقاومت فلسطین تظاهرات در بغداد در حمایت از مقاومت فلسطین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تظاهرات در بغداد در حمایت از مقاومت فلسطین تظاهرات در بغداد در حمایت از مقاومت فلسطین تظاهرات در بغداد در حمایت از مقاومت فلسطین تظاهرات در بغداد در حمایت از مقاومت فلسطین تظاهرات در بغداد در حمایت از مقاومت فلسطین

تظاهرات در بغداد در حمایت از مقاومت فلسطین

میدان التحریر بغداد شاهد تجمع گسترده هزاران نفر در حمایت از مردم فلسطین بود.

به گزارش خبرگزاری ها، هزاران نفر در میدان التحریر بغداد در حمایت از مردم فلسطین و در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی عصر روز شنبه(25 اردیبشهت ماه) تجمع کردند.


به نوشته رسانه‌های عراقی، گروهها و احزاب سیاسی شیعه و سنی از روز گذشته مردم را برای حضور در این میدان دعوت کرده بودند و نیروهای امنیتی نیز از صبح روز  شنبه در اطراف میدان و خیابان‌های مجاور برای تأمین امنیت این تجمع حضور یافتند.



«مقتدی صدر»« رهبر جریان صدر، «هادی العامری»، رهبر ائتلاف الفتح، آیت‌الله «جواد الخالصی» از مراجع عراق، حزب الله عراق  و دبیرخانه حزب «اسلامی عراق» (اهل سنت) مردم بغداد را برای حضور در این تجمع دعوت کرده‌ بودند.



دفتر آیت‌الله سیستانی نیز روز چهارشنبه هفته گذشته در بیانیه‌ای از تمامی ملت‌های آزاد جهان خواسته بود تا از هر طریقی که می‌توانند فلسطینی‌ها را در جهت احقاق حقوقشان یاری کنند.



درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه (۲۰ اردیبهشت ماه) و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد. سازمان دفاع مدنی در غزه  امروز اعلام کرد که از آغاز بمباران‌های اسرائیل، ۱۴۰ نفر از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن به شهادت رسیدند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران