خاخام های یهودی انگلیس پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند خاخام های یهودی انگلیس پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند خاخام های یهودی انگلیس پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خاخام های یهودی انگلیس پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند خاخام های یهودی انگلیس پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند خاخام های یهودی انگلیس پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند خاخام های یهودی انگلیس پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند خاخام های یهودی انگلیس پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند

خاخام های یهودی انگلیس پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند

هم زمان با تشدید درگیری‌ها بین نظامیان صهیونیست و مردم مظلوم فلسطین، پرچم اسرائیل طی مراسمی با حضور خاخام‌های یهودی ارتدوکس موسوم به «ناتوری کارتا» در لندن به آتش کشیده شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در این مراسم شرکت کنندگان با فریاد الله اکبر، زنده باد فلسطین و مرگ بر اسرائیل پرچم رژیم جنایتکار صهیونیستی را آتش زدند. خاخام‌های یهودی نیز، هم زمان با سوختن پرچم، شعارهایی علیه اسرائیل سرداده و از جنایت‌های این رژیم جنایتکار اعلام برائت کردند. آن ها با آتش زدن پرچم اسرائیل اظهار داشتند که موضع آشکار خود را در مخالفت با صهیونیست‌ها به نمایش گذاشتند.


پیشتر سخنگوی یک گروه یهودی در انگلیس به ایرنا گفت: از آنچه در فلسطین اشغالی به نام یهودیان، تورات و خداوند رخ می‌دهد شرمسار هستیم و به فلسطینیان توصیه می‌کنیم دست از مقاومت برندارند و به جنگ با صهیونیست‌ها ادامه دهند چون سرانجام فلسطین آزاد خواهد شد.


آهرون کوهن افزود: فلسطینیان باید بدانند که ما از آنچه در این منطقه رخ می‌دهد شرمسار هستیم و در کنار آن‌ها هستیم.


سخنگوی «ناتوری  کارتا» تصریح کرد: هرچند که اشغالگران قدس به ظاهر قوی هستند و ما ضعیف اما خداوند طرف ماست و بالاخره پرچم فلسطین از نیل تا فرات برافراشته خواهد شد.


ده‌ها هزار تن از هواداران فلسطین شنبه گذشته برای محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در خیابان‌های لندن سرازیر شده و شعار مرگ بر اسرائیل سردادند. آن‌ها در این تظاهرات، از دولت انگلیس خواستند تا برای متوقف شدن عملیات و حملات نظامی اسرائیل علیه فلسطینیان مداخله کند.


نیروهای اشغالگر صهیونیست از دوشنبه گذشته حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها را شروع کردند که تاکنون در اثر این حملات ۲۱۸ فلسطینی شهید شده و یک هزار و ۲۳۵ دیگر زخمی شدند.


مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین های اشغالی کرده است.


اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی از زمان تشدید حملات ددمنشانه صهیونیست ها به مردم مظلوم فلسطین ضمن اتخاذ رویکردی منفعلانه و نیمه جان، حتی از محکوم کردن جنایت‌های رژیم اشغال‌گر قدس دریغ کرده‌اند. آن‌ها با نادیده گرفتن کشتار مردم بی گناه غزه و جنایات تاریخی رژیم اشغال‌گر قدس خواستار کاهش تنش‌ها در منطقه هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران