پیام تبریک سرپرست حجاج ایرانی به روسای بعثه‌های حج سی کشور جهان درپی پیروزی مردم فلسطین

سرپرست حجاج ایرانی با ارسال پیامی به روسای بعثه های حج بیش از سی کشور جهان ، مقاومت قهرمانانه مردم غزه و پیروزی مردم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت در نبرد «شمشیر قدس» را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین سیّد عبدالفتّاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با ارسال پیامی به روسای بعثه های حج بیش از سی کشور جهان ، مقاومت قهرمانانه مردم غزه و پیروزی مردم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت را در نبرد «شمشیر قدس» تبریک گفت.


براساس این گزارش، متن بیانیه بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ»


12 روز مقاومت قهرمانانه مردم غزه و ایثار عزتمندانه مثال زدنی آنان در نبرد «شمشیر قدس» به ثمر نشست و بار دیگر تمامی معادلات و محاسبات سران رژیم جعلی صهیونیستی و استکبار جهانی را بر هم زد. امید است تجربه مقاومت، قدس شریف را با عنایات الهی هرچه زودتر از لوث صهیونیست‌ها برای همیشه پاک گرداند.


رژیم نامشروع و کودک کش صهیونیستی با همه پشتیبانی‌های استکبار جهانی در این نبرد، عقب نشینی و شکست خفت بار دیگری را از مقاومت فلسطینی به جان پذیرفت و نتوانست به هیچ یک از اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد و در کوتاهترین زمان ممکن، با تسلیم در برابر اراده جوانان مقاوم فلسطینی مجبور به پذیرفتن آتش بس شد.


بنده مفتخرم به عنوان مسئول بعثه حج جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکوم کردن حملات سبعانه رژیم اشغالگر، به قبله اول مسلمانان  قدس شریف به مردم مقاوم فلسطین بویژه خانواده ها و کودکان، پیروزی مردم شریف فلسطین و غزه و رزمندگان جبهه مقاومت را به امت اسلامی و ملتهای آزاد جهان تبریک عرض نموده و این عنایت الهی و دستاورد تاریخی را مقدمه‌ای برای آزادسازی نهایی همه سرزمینهای اشغالی از چنگال صهیونیسم اعلام کنم.


بدیهی است امت اسلامی با هدایتهای راهبران دینی به پیروی از راهنمایی های امام علی بن ابیطالب علیه السلام یاور مردم فلسطین خواهندبود که حسنین علیها السلام فرمودند:کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً»  والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.


سیّد عبدالفتّاح نواب


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی




نظرات کاربران