رژیم صهیونیستی بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی جدید در فلسطین می سازد رژیم صهیونیستی بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی جدید در فلسطین می سازد رژیم صهیونیستی بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی جدید در فلسطین می سازد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رژیم صهیونیستی بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی جدید در فلسطین می سازد رژیم صهیونیستی بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی جدید در فلسطین می سازد رژیم صهیونیستی بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی جدید در فلسطین می سازد رژیم صهیونیستی بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی جدید در فلسطین می سازد رژیم صهیونیستی بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی جدید در فلسطین می سازد

رژیم صهیونیستی بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی جدید در فلسطین می سازد

مقامهای رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه و درسایه سکوت مجامع جهانی با ساخت ۵۶۰ واحد شهرکسازی جدید در کرانه باختری رود اردن موافقت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، این واحدهای شهرکسازی قرار است در شرق "بیت لحم" ساخته شود.


"حسن بیرجه" مدیر سازمان مقاومت با دیوار حائل و شهرکسازی گفت: مقامات رژیم صهیونیستی با ساخت ۵۶۰ واحد شهرکسازی جدید برای توسعه شهرک "متساد" در اراضی اشغالی فلسطین در روستای "کیسان" و "الرشایده" موافقت کردند.


شهرک نشینان صهیونیست چهارشنبه شب نیز یک ساختمان قدیمی در روستای الرشایده را به اشغال خود در آوردند و برای کنترل بر چندین هکتار از زمین‌های کشاورزی آن را غصب کردند.


علیرغم مخالفت های جهانی با شهرک سازی های غیرقانونی و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی این رژیم در دهه های گذشته بیش از ۵۰ درصد کرانه باختری (از جمله بیت المقدس) را برای ساخت شهرک های مسکونی و پایگاه های نظامی تصرف کرده است.


شهرک سازی های رژیم اشغالگر قدس علیرغم برخی محکومیت های بین المللی و برخلاف قطعنامه های سازمان ملل ادامه داشته و در چند سال اخیر تشدید و تسریع شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران