فراخوان جشنواره هنری «نماز» در لرستان اعلام شد فراخوان جشنواره هنری «نماز» در لرستان اعلام شد فراخوان جشنواره هنری «نماز» در لرستان اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فراخوان جشنواره هنری «نماز» در لرستان اعلام شد فراخوان جشنواره هنری «نماز» در لرستان اعلام شد فراخوان جشنواره هنری «نماز» در لرستان اعلام شد فراخوان جشنواره هنری «نماز» در لرستان اعلام شد فراخوان جشنواره هنری «نماز» در لرستان اعلام شد

فراخوان جشنواره هنری «نماز» در لرستان اعلام شد

جشنواره انیمیشن، اینفوگرافیک و موشن‌گرافیک «نماز» ویژه منطقه پنج کشوری ستاد اقامه نماز استان‌های مرکزی، همدان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، کردستان و لرستان با موضوع «فلسفه، اسرار و آثار نماز» به میزبانی لرستان برگزار می‏‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جشنواره انیمیشن، اینفوگرافیک و موشن‌گرافیک «نماز» ویژه منطقه پنج کشوری ستاد اقامه نماز استان‌های مرکزی، همدان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، کردستان و لرستان با موضوع «فلسفه، اسرار و آثار نماز» به میزبانی لرستان برگزار می‏‌شود.


علاقه‌مندان در رده سنی کودک، نوجوان و جوان می‎توانند آثار تولیدی خود را از طرق واتساپ، سروش و ایتا به شماره ۰۹۰۳۶۵۲۶۹۵۰ به دبیرخانه استان لرستان ارسال کنند.


مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۲۰ تیرماه امسال اعلام شده است و در هر رده سنی به سه نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می‏‌شود.


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره منطقه‌ای می‎توانند با شماره‌های ۳۳۳۲۶۰۲۰ و ۳۳۳۳۶۴۱۴ با پیش شماره ۰۶۶ تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران