صنعا اقدام امارات در انتقال تورهای گردشگری صهیونیستی به سقطری را محکوم کرد صنعا اقدام امارات در انتقال تورهای گردشگری صهیونیستی به سقطری را محکوم کرد صنعا اقدام امارات در انتقال تورهای گردشگری صهیونیستی به سقطری را محکوم کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
صنعا اقدام امارات در انتقال تورهای گردشگری صهیونیستی به سقطری را محکوم کرد صنعا اقدام امارات در انتقال تورهای گردشگری صهیونیستی به سقطری را محکوم کرد صنعا اقدام امارات در انتقال تورهای گردشگری صهیونیستی به سقطری را محکوم کرد صنعا اقدام امارات در انتقال تورهای گردشگری صهیونیستی به سقطری را محکوم کرد صنعا اقدام امارات در انتقال تورهای گردشگری صهیونیستی به سقطری را محکوم کرد

صنعا اقدام امارات در انتقال تورهای گردشگری صهیونیستی به سقطری را محکوم کرد

وزارت گردشگری یمن انتقال تورهای گردشگری از رژیم صهیونیستی به سقطری در یمن را محکوم کرد و آن را در راستای اجرای نقشه‌های صهیونیستی در جزایر یمنی دانست.   

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، وزارت گردشگری دولت نجات ملی یمن اقدام امارات در انتقال تورهای گردشگری از رژیم صهیونیستی به جزیره سقطری را محکوم کرد.


به گزارش شبکه المیادین، وزارت گردشگری یمن گفت: انتقال تورهای گردشگری اسرائیل به سقطری نقشه امارات برای اجرای برنامه‌های رژیم صهیونیستی در جزایر یمن را فاش می‌کند.


پیش تر منابع خبری گزارش داده بودند که امارات متحده عربی بدون اجازه گرفتن از مقامات یمنی، اقدام به راه‌اندازی پروازهایی برای گردشگران اسرائیلی از سرزمین‌های اشغالی به جزیره «سقطری»، در جنوب شرقی یمن و در اقیانوس هند کرده است.


وبگاه آمریکایی «میدل ایست مانیتور» آورده است که صدها گردشگر و توریست خارجی طی روزها و هفته‌های گذشته با ویزای ابوظبی پا به مجمع الجزایر سقطری گذاشته‌اند.


جزیره سقطری در اشغال امارات متحده عربی است و یکی از جاذبه های گردشگری مهم یمن و منطقه به شمار می آید و پیش تر گزارش شده بود که رژیم صهیونیستی با همدستی ابوظبی به دنبال احداث پایگاه های جاسوسی در این جزیره با هدف نظارت بر تکاپو و فعالیت «انصارالله» و تسلط بر دریانوری در منطقه است.


دولت نجات ملی یمن بارها درباره نقشه ابوظبی برای اشغال مجمع الجزایر راهبردی سقطری یمن و ملحق کردن آن به امارات هشدار داده است.


در حال حاضر مجمع الجزایر سقطری به ظاهر در کنترل شورای انتقالی جنوب(گروه وابسته به امارات) در یمن است.


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران