انقلاب اسلامی حکومت استبدادی شاه را به حکومت جمهوری اسلامی تغییر داد

مدیر موسسه الهدی از کشور تایلند گفت: انقلاب اسلامی حکومت استبدادی شاه را به حکومت جمهوری اسلامی همان حکومت امام عصر (عج) تغییر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، شیخ غلامعلی اباذر مدیر موسسه الهدی از کشور تایلند در وبینار تخصصی «امام خمینی(ره) مجدد دین و مذهب در عصر کنونی» که عصر امروز به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن اشاره به آیه 81 از سوره مبارکه اسرا گفت: در این آیه آمده است:«حقّ آمد و باطل نابود شد، همانا باطل، نابود شدنى است».


وی ابراز کرد: از سال ۱۹۷۹ تا کنون مدت ۴۲ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی با بنیانگذاری امام خمینی (ره) می‌گذرد که این واقعه بزرگ تاریخی سبب شد تا اسلام ناب محمدی به جهانیان معرفی شود و به برکات امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، اهل بیت(ع) و فرزندان رسول اکرم (ص) با بیانی شیوا تر و آزادانه تر و به حق و واقعیت به دنیا شناسانده شدند.


اباذر ادامه داد: امام خمینی(ره) نقاب از چهره دشمنان واقعی اسلام امثال اسراییل، صهیونسیم، آمریکا و .. برداشتند و دشمنی آنان با اسلام را بر جهان اسلام آشکار کردندکه یکی از نشانه های آن  روز قدس است که در حال حاضر جهانی شده  و شعار مرگ بر اسراییل از اقصی نقاط جهان به گوش می‌رسد و جهانیان بخصوص مسلمانان را برای مبارزه حق علیه باطل آگاه و آماده کردند.


وی تصریح کرد: امام راحل(ره) حکومت جدیدی به عنوان جمهوری اسلامی را به دنیا معرفی کردند و حکومتی ارزشمند تحت پیروی از خط ولایت فقیه را برای مسلمانان و حفظ ارزشهای دینی به ارمغان گذاشتند؛ می‌توان گفت انقلاب اسلامی حکومت استبدادی شاه را به حکومت جمهوری اسلامی همان حکومت امام عصر (عج) تغییر داد.


مدیر موسسه الهدی از کشور تایلند در ادامه به تشریح ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) برای مسلمان جهان پرداخت و گفت: ایشان در بین مسلمانان جهان، جایگاه پدرانه برای مردم، جایگاه استادانه برای شاگردان و عاشقان فراگیری و جایگاه رهبری معنوی و سیاسی برای امت اسلامی و جهانیان دارند.


وی اضافه کرد: ایشان حکومتی دینی همراه سیاست را به دنیا معرفی کردند و تاثیرات معنوی دین بر سیاست را به دنیا نشان دادند.


اباذر خاطر نشان کرد: پس انقلاب اسلامی رحمتی از  جانب خدا که توسط امام خمینی (ره) به دنیا اعطا شد و حال سکان هدایت این کشتی معرفت به دست عبد صالح خداوند حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت و برکاته رهبر معظم می‌باشد تا انشالله خود ایشان پرچم اسلام را به دستان مبارک حضرت ولیعصر (عج) برسانند انشاالله لایق باشیم تا زیر این پرچم خدمت کنیم


| شناسه مطلب: 106764




امام خمینی



نظرات کاربران