مطلبی که درباره صالح و اصلح منتشر شده است اعتبار ندارد مطلبی که درباره صالح و اصلح منتشر شده است اعتبار ندارد مطلبی که درباره صالح و اصلح منتشر شده است اعتبار ندارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مطلبی که درباره صالح و اصلح منتشر شده است اعتبار ندارد مطلبی که درباره صالح و اصلح منتشر شده است اعتبار ندارد مطلبی که درباره صالح و اصلح منتشر شده است اعتبار ندارد مطلبی که درباره صالح و اصلح منتشر شده است اعتبار ندارد مطلبی که درباره صالح و اصلح منتشر شده است اعتبار ندارد

مطلبی که درباره صالح و اصلح منتشر شده است اعتبار ندارد

 روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مطلبی که درباره صالح و اصلح در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است اعتبار ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مطلبی که درباره صالح و اصلح در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است اعتبار ندارد.


درپی درج استفتائی از حضرت آیت الله خامنه‌ای در برخی صفحات رسانه‌های اجتماعی، روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد: هر متنی که حاکی از نوعی ورود در انتخابات باشد از طرف دفتر مردود و بی اعتبار است. مطلبی نیز که اخیراً درباره صالح و اصلح عنوان شده است، اعتبار ندارد.


| شناسه مطلب: 106835




رهبر انقلاب



مطالب مرتبط

نظرات کاربران