در دهه کرامت بازدید از موزه فاطمی رایگان و نیم‌بها می‌شود در دهه کرامت بازدید از موزه فاطمی رایگان و نیم‌بها می‌شود در دهه کرامت بازدید از موزه فاطمی رایگان و نیم‌بها می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
در دهه کرامت بازدید از موزه فاطمی رایگان و نیم‌بها می‌شود در دهه کرامت بازدید از موزه فاطمی رایگان و نیم‌بها می‌شود در دهه کرامت بازدید از موزه فاطمی رایگان و نیم‌بها می‌شود در دهه کرامت بازدید از موزه فاطمی رایگان و نیم‌بها می‌شود در دهه کرامت بازدید از موزه فاطمی رایگان و نیم‌بها می‌شود

در دهه کرامت بازدید از موزه فاطمی رایگان و نیم‌بها می‌شود

بازدید از موزه آستان مقدس حضرت معصومه (س) در دهه کرامت 1400 برای عموم مردم رایگان و نیم‌بها خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، بازدید از موزه آستان مقدس ۲۲ خردادماه مصادف با میلاد حضرت معصومه (س) و اول تیرماه مصادف با امام رضا (ع) برای عموم مردم رایگان می‌شود.


همچنین بازدید از این موزه در سایر روزهای دهه کرامت به صورت نیم‌بها خواهد بود و علاقه‌مندان می توانند خوشه چین کریمانه‌ها و آموزه‌های چیدمان محتواگرای موزه فاطمی باشند.


بازدید از موزه آستان مقدس حضرت معصومه (س) در دهه کرامت برای اصحاب رسانه نیز رایگان خواهد بود و اصحاب رسانه باید با مراجعه به دفتر اطلاع رسانی حرم مطهر بانوی کرامت کارت ورود رایگان به موزه را دریافت کنند.


موزه فاطمی با چیدمان محتواگرا علاوه بر نمایش آثار تاریخی، روایت‌گری از تاریخ اسلام را برای بازدید کنندگان دنبال خواهند کرد تا بازدیدکنندگان با سیر تاریخی و پدیدار شناسی این آثار آشنا شوند و محتوای تاریخی و فرهنگی این موزه را دریافت کنند.


موزه آستان مقدس فاطمی در میدان آستانه جنب درب ورودی مدرسه علمیه فیضیه با گنجینه‌ای بیش از ۳۰ هزار اثر تاریخی در ۴۰ قالب واقع است که هزار اثر در چیدمان جدید این موزه به نمایش در آمده است.




نظرات کاربران