عربستان از ورود 19 هزار زایر خانه خدا در حج امسال جلوگیری کرد عربستان از ورود 19 هزار زایر خانه خدا در حج امسال جلوگیری کرد عربستان از ورود 19 هزار زایر خانه خدا در حج امسال جلوگیری کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عربستان از ورود 19 هزار زایر خانه خدا در حج امسال جلوگیری کرد عربستان از ورود 19 هزار زایر خانه خدا در حج امسال جلوگیری کرد عربستان از ورود 19 هزار زایر خانه خدا در حج امسال جلوگیری کرد عربستان از ورود 19 هزار زایر خانه خدا در حج امسال جلوگیری کرد عربستان از ورود 19 هزار زایر خانه خدا در حج امسال جلوگیری کرد

عربستان از ورود 19 هزار زایر خانه خدا در حج امسال جلوگیری کرد

بنا به اعلام سخنگوی اداره کل صدور روادید عربستان نیروهای امنیتی این کشور در آستانه برگزاری مناسک حج تمتع امسال از ورود بیش از 19 هزار زایر بیت الله الحرام جلوگیری بعمل آوردند .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايرنا سرهنگ "بدر المالك"در اين زمينه تصريح كرده است : اين عده به دليل عدم رعايت ضوابط و مقررات مربوط به حج تمتع و نداشتن گواهي واكسيناسيون قصد داشتند وارد مكه مكرمه شوند كه با ممانعت نيروهاي امنيتي رو به رو شدند .
به گفته اين مقام سعودي 380 نفر ديگر نيز كه قصد داشتند از گذرگاههاي زميني و دريايي با گذرنامه هاي جعلي وارد اين شهر مقدس شوند توسط نيروهاي امنيتي دستگير و به كشورهايشان بازگردانده شدند .
سخنگوي وزارت بهداشت و درمان اين كشور نيز شب گذشته با صدور بيانيه هاي با توجه به اعلام شناسايي سه زاير مبتلا به ويروس آنفلوانزاي خوكي و وبا تاكيد كرد : اين وزارتخانه با هماهنگي ديگر دستگاه هاي ذي ربط تمهيدات فراواني را در زمينه درمان به موقع زايران بيت الله الحرام پيش بيني كرده است .
روز گذشته منابع خبري اين كشور از حضور سه زاير خارجي مبتلا به بيماري هاي واگير آنفلوانزاي خوكي و وبا خبر داده بودند كه يكي از آنان به دليل تشديد بيماري هم اينك در يكي از بيمارستان هاي اين كشور بستري شده است .
عربستان در حج تمتع امسال ميزبان سه ميليون زاير داخلي و خارجي از اقصي نقاط جهان است كه 103 هزار نفر آنان را زايران ايراني تشكيل مي دهند كه تاكنون حدود 95 درصد آنان وارد سرزمين وحي شده اند .


| شناسه مطلب: 10806







نظرات کاربران