بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از آغاز جنگ توسط صهیونیست‌ها بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از آغاز جنگ توسط صهیونیست‌ها بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از آغاز جنگ توسط صهیونیست‌ها بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از آغاز جنگ توسط صهیونیست‌ها بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از آغاز جنگ توسط صهیونیست‌ها بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از آغاز جنگ توسط صهیونیست‌ها بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از آغاز جنگ توسط صهیونیست‌ها بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از آغاز جنگ توسط صهیونیست‌ها

بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از آغاز جنگ توسط صهیونیست‌ها

مرکز حقوق بشر «المیزان» در غزه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ تاکنون سه هزار فلسطینی را بازداشت کرده است.

به گزارش خبرگزاری ها، مرکز حقوق بشر«المیزان» مستقر در نوار غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ تاکنون سه هزار فلسطینی از جمله زنان، کودکان، سالمندان و پزشکان را بازداشت کرده است.


این مرکز گفت:  صهیونیست‌ها، ۱۶۵۰ زندانی غزه را بر اساس قانون مبارزات غیرقانونی که در سال ۲۰۰۲ صادر و در دسامبر گذشته اصلاح شده است، بازداشت  و زندانیان را از هرگونه بازبینی قضایی و تضمین دادرسی عادلانه در داخل زندان های اسرائیل محروم کرده‌اند.


وی افزود: این زندانیان در انفرادی  در زندان های نفحه و نقب در انزوای کامل هستند و  اشغالگران مانع انتشار اطلاعات مربوط به آنها می‌شود.


این مرکز خاطرنشان کرد: اشغالگران، ۳۰۰ زندانی دیگر از غزه از جمله ۱۰ کودک را برای تحقیقات در سایر موارد در زندان‌های عسقلان و عفر منتقل کردند.


وی تاکید کرد: همه بازداشت شدگان از لحظه دستگیری تا مراکز تحقیقاتی مورد شکنجه و رفتارهای تحقیرآمیز قرار می‌گیرند.


مرکز حقوقی المیزان در ادامه از جامعه بین‌المللی خواست که مسئولیت‌های قانونی و اخلاقی خود را در قبال سرزمین‌های اشغالی فلسطین، اجرای مفاد حقوق بین‌الملل، حمایت از غیرنظامیان به‌ویژه بازداشت‌شدگان و توقف جنایات شکنجه‌ای که آنها در اردوگاه‌ها و زندان‌های فلسطین انجام می‌دهند، بر عهده بگیرد.


از هفتم اکتبر گذشته ارتش اسرائیل به بمباران نوار غزه ادامه داده است که به گفته مقامات نوار غزه منجر به کشته شدن ۳۳۷۹۷ نفر، مجروح شدن ۷۶۴۶۵ ​​نفر و آواره شدن حدود ۸۵ درصد از جمعیت غزه شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران