شهادت ۱۱ فلسطینی در حمله به اردوگاهی در مرکز غزه شهادت ۱۱ فلسطینی در حمله به اردوگاهی در مرکز غزه شهادت ۱۱ فلسطینی در حمله به اردوگاهی در مرکز غزه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شهادت ۱۱ فلسطینی در حمله به اردوگاهی در مرکز غزه شهادت ۱۱ فلسطینی در حمله به اردوگاهی در مرکز غزه شهادت ۱۱ فلسطینی در حمله به اردوگاهی در مرکز غزه شهادت ۱۱ فلسطینی در حمله به اردوگاهی در مرکز غزه شهادت ۱۱ فلسطینی در حمله به اردوگاهی در مرکز غزه

شهادت ۱۱ فلسطینی در حمله به اردوگاهی در مرکز غزه

ارتش رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایتی جدید در نوار غزه ۱۱ فلسطینی را به شهادت رساند.

به گزارش خبرگزاری ها، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی با بمباران اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه ۱۱ فلسطینی را به شهادت رساند که در میان شهیدان این جنایت، نام چندین کودک به چشم می‌خورد.


همچنین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای پلیس نوار غزه را در جریان تأمین امنیت ورود کمک‌ها به برخی مناطق شمال نوار غزه، بمباران کردند که در نتیجه این جنایت نیز تمامی نیروهای پلیس حاضر در این محل به شهادت رسیدند و چندین شهروند فلسطینی زخمی شدند.


بر اثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه در غرب اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه نیز ۲ فلسطینی شهید و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.


یک ساختمان دیگر نیز در منطقه «ارض المفتی» واقع در شمال اردوگاه النصیرات نوار غزه هدف حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.


۲ خانه دیگر هم در اردوگاه «الجدید» منطقه النصیرات در مرکز نوار غزه هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.


همچنین نیروهای سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه پیکر ۶ شهید را در شهرک «الامل» واقع در غرب شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه از زیر آوار بیرون آوردند.


کمی پیش‌تر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهیدان و مجروحان جنگ غزه در ۲۴ ساعت گذشته را شهادت ۴۶ فلسطینی و زخمی شدن ۱۱۰ نفر دیگر اعلام کرد.


وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه همچنین شمار کلی شهیدان جنگ در غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان را ۷۶ هزار و ۵۷۵ عنوان کرد.


از سوی دیگر حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.


رسانه‌های عبری زبان نیز از به صدادرآمدن آژیر هشدار در «ادمیت»، «حانیتا»، «یعرا»، «متسوفا» و «شلومی» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.


خبرنگار المیادین گزارش داد که نزدیک به ۱۵ موشک از سمت جنوب لبنان به سوی یک هدف صهیونیستی در الجلیل غربی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.



از سوی دیگر حزب‌الله لبنان اعلام کرد که دو رزمنده مقاومت اسلامی لبنان به نام‌های «محمود ابراهیم فضل الله» (شادی) متولد سال ۱۹۷۵ میلادی از اهالی شهرک «عیثانا» در جنوب لبنان و «محمد حسین مصطفی شحوری» (جابر) متولد سال ۱۹۹۴ میلادی از اهالی شهرک «الشهابیه» در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسیده‌اند.


تلاش اشغالگران برای تخلیه بیت‌حانون و شرق جبالیا


دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی جنایت جدیدی را در شمال این باریکه مرتکب شده است.


دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه بیان کرد: در جنایتی جدید علیه ملت ما اشغالگران تلاش دارند شهر «بیت حانون» و منطقه شرقی «جبالیا» را تخلیه کنند. ارتش اشغالگر شب گذشته عملیاتی نظامی را انجام داد و مدرسه «مهدیه الشوا» را که صدها آواره را در خود جای داده است محاصره کردند.


دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه تصریح کرد: ارتش اشغالگر یک مرکز تحقیقات میدانی را در پشت این مدرسه ایجاد کرده و با تهدید سلاح از همگان خواسته است که از این مدرسه خارج شوند.


در ادامه این بیانیه آمده است: اشغالگران تمامی خانواده‌های حاضر در بیت‌حانون را به کوچ مجبور کردند و شماری از جوانان را بازداشت کردند.


دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد: همچنان تا این لحظه جنگ‌افزارها نزدیک منطقه ابو صفیه در شرق جبالیا و بیت‌حانون حضور دارند.


 


 


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران