حضور زائرین اصفهانی در همایش اسرار حج حضور زائرین اصفهانی در همایش اسرار حج حضور زائرین اصفهانی در همایش اسرار حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور زائرین اصفهانی در همایش اسرار حج حضور زائرین اصفهانی در همایش اسرار حج حضور زائرین اصفهانی در همایش اسرار حج حضور زائرین اصفهانی در همایش اسرار حج حضور زائرین اصفهانی در همایش اسرار حج

حضور زائرین اصفهانی در همایش اسرار حج

زائران کاروانهای اعزامی به حج تمتع شهر اصفهان در همایش اسرار و معارف حج که در سالن گلستان شهدای این شهر برگزار شد، حضور گرم و فعالی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همایش اسرار و معارف حج ویژه زائرین شهر اصفهان با حضور مدیر حج و زیارت استان و مدیران و عوامل و زائرین کاروانهای حج این شهر به همت دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.


در این جلسه پس از تلاوت قرآن و مداحی حاج محمد هویدا ذاکر اهل بیت، حجت الاسلام مهدی گرجی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان از حضور پرشور زائران در همایش اسرار و معارف حج تقدیر کرد و از آنان خواست که در مراسم حج به یاد شهدای عزیز باشند.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه اصفهان گفت: حج از دو بخش تشکیل شده یکی ظاهر که همان ابزار و شرایط و مناسک حج و دیگری باطن که همان اسرار حج است و زائر باید با اسرار حج آشنا و معارف آن را بداند تا بتواند از این سفر موفق و سربلند بیرون آید.


حجت الاسلام گرجی شرط استجابت دعا و حج را مال حلال دانست و به زائران توصیه کرد که قبل از سفر اگر طلبی و یا حقی به کسی دارند ادا نموده و برای همه بویژه فرزندان خود دعا کنند تا اهل حج باشند.


وی از زائرین خواست تا بدور از استرس و با آرامش اعمال خود را انجام دهند و این امر با توکل بر خدا و حضور روحانیون و مدیران و عوامل کاروانها محقق خواهد شد.


وی این سفر را هدیه الهی و دعوت از جانب خداوند عنوان و به زائرین توصیه کرد که در این سفر از لحظات نهایت استفاده را نموده و نظم، ادب و خوش اخلاقی و کمک به زائرین دیگر را مورد توجه قرار دهند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران