dari dari dari بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
dari dari dari dari dari

dari

ایشان در این پیام تصریح کردند:حکّام سعودی که امسال راه حجّاج مؤمن ایرانی به خانه‌ِ خدا را بسته‌اند، گمراهانی روسیاهند که بقای خود بر اریکه‌ قدرت را در برآورده کردن خواسته های مستکبران و همپیمانی با صهیونیسم و آمریکا می دانند و در این راه از

ايشان در اين پيام تصريح كردند:حكّام سعودي كه امسال راه حجّاج مؤمن ايراني به خانه‌ِ خدا را بسته‌اند، گمراهاني روسياهند كه بقاي خود بر اريكه‌ قدرت را در برآورده كردن خواسته هاي مستكبران و همپيماني با صهيونيسم و آمريكا مي دانند و در اين راه از هيچ خيانتي روي‌گردان نيستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامي با اشاره به خاك و خون كشيده شدن هزاران زائر در فاجعه سال گذشته منا و سقوط جرثقيل در مسجد الاحرام افزودند: ناظران و تحليلگران فنّي بر اين اتفاق نظر دارند كه حكّام سعودي مقصّر اين فجايع هستند،ضمن آنكه گمانِ عمدي بودن فاجعه نيز از سوي آنها مطرح شد.

حضرت آيت الله خامنه اي با بيان اينكه ملت ايران هنوز داغدار شهداي فاجعه منا بوده و غمگين و خشمگين است،تاكيد كردند: حكّام سعودي به جاي عذرخواهي و پشيماني و تعقيب قضائيِ مقصّران مستقيمِ اين فاجعه هولناك، با نهايت بي‌شرمي، حتّي از تشكيل هيات حقيقت‌ياب بين‌الملل اسلامي نيز سر باز زدند.

رهبر معظم انقلاب اسلامي اظهار داشتند:بوقهاي تبليغاتي آنان و مفتيان ناپرهيزكار و حرام‌خواري كه آشكارا برخلافِ كتاب و سنّت فتوا مي دهند،تلاش بيهوده مي كنند كه ايران را در محروم‌سازي حجّاج ايراني از حجّ امسال، متّهم نشان دهند.

ايشان افزودند:حكّام فتنه‌انگيزي كه با تشكيل و تجهيز گروه‌هاي تكفيري و شرور، دنياي اسلام را گرفتار جنگهاي داخلي و قتل و جرح بي‌گناهان كرده‌اند و يمن و عراق و شام و ليبي و برخي ديگر از كشورها را به خون آغشته‌اند؛ سياست‌بازاني هستند كه دست دوستي به رژيم اشغالگر صهيونيست داده و چشم بر رنج و مصيبت جانكاه فلسطينيان بسته‌اند و دامنه‌ي ظلم و خيانت خود را در بحرين گسترده‌اند.

حضرت آيت الله خامنه اي فرمودند:حكام سعودي امسال نيز علاوه بر صدّ حجّاج ايراني و برخي ملّتهاي ديگر، حجّاج ديگر كشورها را در محدوده‌ي كنترل‌هاي نامعهود با كمك دستگاه‌هاي جاسوسي آمريكا و رژيم صهيونيستي قرار داده و خانه‌ي امن الهي را براي همه ناامن كرده‌اند.

ايشان تاكيد كردند: كشورهاي اسلامي بايد واقعيت هتّاك و بي‌ايمان و وابسته و مادّي حكام سعودي را بدرستي درك كرده و گريبان آنها را به دليل جناياتي كه در جهان اسلام مرتكب شده اند،رها نكرده و فكري اساسي براي مديريّت حرمين شريفين و مسئله‌ي حج بكنند چراكه كوتاهي در اين وظيفه، آينده‌ي امّت اسلامي را با مشكلات بزرگ‌تري مواجه مي كند.

رهبر معظم انقلاب اسلامي افزودند:امسال جاي حجّاج مشتاق و بااخلاص ايراني در مراسم حج خالي است، ولي آنان با قلبهاي خود حاضر و در كنار حاجيان از سراسر جهان و نگران حال آنان هستند، و دعا مي كنند كه طاغوتيان نتواند گزندي به آنان برسانند.


 


| شناسه مطلب: 13261







نظرات کاربران