آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد

همایش طلایه داران محرم - 20/07/1394 نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: "حادثه منا، دل شیعیان و مسلمانان جهان را به درد آورد و حدود پنج هزار زائر در حرم امن الهی، با لب تشنه از دنیا رفتند. آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد عصر روز دوشنبه، در

همايش طلايه داران محرم - 20/07/1394

نماينده ولي فقيه و امام جمعه اصفهان گفت: "حادثه منا، دل شيعيان و مسلمانان جهان را به درد آورد و حدود پنج هزار زائر در حرم امن الهي، با لب تشنه از دنيا رفتند.

آيت الله سيديوسف طباطبايي نژاد عصر روز دوشنبه، در همايش طلايه داران محرم در اردستان افزود: "ماه ذي‌الحجه، ماه جشن و سرور است، اما بي‌تدبيري و يا عمدي بودن حادثه اسفناك و غم‌انگيز منا توسط آل‌سعود، موجب شد تا اين ماه به عزا تبديل شود.

وي در ادامه گفت: "معتقدم صهيونيست‌ها رژيم آل‌سعود را شارژ مي‌كنند و در حقيقت اگر آل‌سعود نبود، رژيم صهيونيستي دوام نمي آورد." آيت الله طباطبايي نژاد افزود: "رژيم آل سعود كه خود را خادم‌الحرمين مي نامد؛ حتي به دستور قرآن كه جنگ و كشتار در ماه هاي حرام را نهي مي كند، توجه نمي كند و شيعيان مظلوم يمن را به خاك و خون مي كشد و دست دوستي با يهود و نصارا مي دهد.

وي گفت: كشتار مردم يمن به دستور آمريكا و رژيم صهيونيستي انجام مي شود و اسرائيل نيز با چراغ سبز آل‌سعود در فلسطين جنايت مي‌كند و به كشتار مردم مي‌پردازد.[1]

 


[1] . خبرگزاري جمهوري اسلامي، http://www.irna.ir/fa/News/81796663/


| شناسه مطلب: 14158







نظرات کاربران