مجتهد، عربستان سعودی، 02 07 1394

مجتهد، کاربر معروف اینترنتی که پشت پرده های آل سعود را در پایگاه خود در توئیتر فاش می کند، ساعاتی بعد از حادثه مصیبت بار روز پنجشنبه هنگام رمی جمرات در منا، گوشه هایی از ناتوانی ها و کوتاهی های آل سعود در این فاجعه را فاش کرد. مجتهد، در پایگاه خود در ت

مجتهد، كاربر معروف اينترنتي كه پشت پرده هاي آل سعود را در پايگاه خود در توئيتر فاش مي كند، ساعاتي بعد از حادثه مصيبت بار روز پنجشنبه هنگام رمي جمرات در منا، گوشه هايي از ناتواني ها و كوتاهي هاي آل سعود در اين فاجعه را فاش كرد.

مجتهد، در پايگاه خود در توئيتر نوشت: "از روز چهارشنبه تا پنجشنبه در ايستگاه قطار ويژه حمل حجاج ازدحامي بزرگ وجود داشت." وي به نقل از  منابعي كه در قلب اين حادثه بوده اند، افزود: "در يك افتضاح حركت قطار، حجاج مجبور شدند ساعت ها در ايستگاه قطار در انتظار بمانند، اين انتظار با افزايش بيشتر تعداد آنان ادامه يافت؛ اما خبري از قطار نشد و همين افتضاح موجب وقوع حادثه در منا شد.

اين كاربر افشاگر خاطرنشان كرد: "بعد از تاخير چهارساعته قطار در طول شب و انتظار طولاني حجاج در ايستگاه قطار و افزايش لحظه به لحظه تعداد آنان ، صف هاي بسيار طولاني در خارج از ايستگاه قطار تشكيل شد."

مجتهد تصريح كرد: "هنگامي كه قطار بعد از تاخير چند ساعته به ايستگاه رسيد، حجاج با عجله و شتاب سوار قطار شدند؛ اما با وجود بسته شدن درها قطار به حركت در نيامد."

وي نوشت: "حجاج كه داخل قطار متوقف شده گرفتار شده بودند و درها هم باز نمي شد، وحشت زده فرياد مي‌زدند، تعدادي از هوش رفته بودند اما مشكل اين بود كه احدي نمي توانست حركت و يا فرار كند.

مجتهد تاكيد كرد كه همين حادثه قطار كافي بود كه حجاج بخواهند با هجوم خود را به منا براي رمي جمرات برسانند و اين فاجعه دردناك رقم بخورد.[1]

 
[1] . خبرگزاري جمهوري اسلامي، http://www.irna.ir/fa/News/81772075/

 

 

 

 

 

 


| شناسه مطلب: 14198







نظرات کاربران