میوه حجاج ایرانی از زنجان تامین می‌شود میوه حجاج ایرانی از زنجان تامین می‌شود میوه حجاج ایرانی از زنجان تامین می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
میوه حجاج ایرانی از زنجان تامین می‌شود میوه حجاج ایرانی از زنجان تامین می‌شود میوه حجاج ایرانی از زنجان تامین می‌شود میوه حجاج ایرانی از زنجان تامین می‌شود میوه حجاج ایرانی از زنجان تامین می‌شود

میوه حجاج ایرانی از زنجان تامین می‌شود

استاندار زنجان با اشاره به توافقات به عمل آمده با سازمان حج و زیارت کشور گفت: میوه حجاج ایرانی از استان زنجان تامین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در کارگروه توسعه صادرات استان زنجان با اشاره به عقب بودن صادرات از زمان‌بندی انجام شده اظهار داشت: باید به دنبال رفع دلایل داخلی کاهش صادرات بود.

وی بر لزوم فراهم کردن ساز و کار تحقق صادرات یک میلیارد دلاری برنامه‌ریزی شده برای استان زنجان تاکید کرد.

استاندار زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای افزایش صادرات استان زنجان طی چند سال گذشته اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های انجام شده موجب جهش صادرات استان زنجان شده است.

وی به ظرفیت‌های قابل توجه استان زنجان در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: از بین طرح‌های موجود سرمایه‌گذاری چندین طرح کشاورزی را انتخاب و با دادن امتیازات ویژه زمینه توسعه محصولات صادرات کشاورزی را فراهم کرد.

رئوفی‌نژاد از توافق با سازمان حج و زیارت برای تامین میوه حجاج عمره و تمتع ایران در عربستان توسط استان زنجان خبر داد.

وی میزان میوه مورد نیاز حجاج ایرانی را 3 هزار تن اعلام کرد و افزود: تامین این میزان میوه امکان صادرات 10 میلیون دلاری را برای محصولات کشاورزی استان زنجان فراهم می‌کند.


| شناسه مطلب: 1484







نظرات کاربران