ویژه‌نامه دیدار کارگزاران حج با مقام معظم رهبری ؛ در یک نگاه ویژه‌نامه دیدار کارگزاران حج با مقام معظم رهبری ؛ در یک نگاه ویژه‌نامه دیدار کارگزاران حج با مقام معظم رهبری ؛ در یک نگاه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ویژه‌نامه دیدار کارگزاران حج با مقام معظم رهبری ؛ در یک نگاه ویژه‌نامه دیدار کارگزاران حج با مقام معظم رهبری ؛ در یک نگاه ویژه‌نامه دیدار کارگزاران حج با مقام معظم رهبری ؛ در یک نگاه ویژه‌نامه دیدار کارگزاران حج با مقام معظم رهبری ؛ در یک نگاه ویژه‌نامه دیدار کارگزاران حج با مقام معظم رهبری ؛ در یک نگاه

ویژه‌نامه دیدار کارگزاران حج با مقام معظم رهبری ؛ در یک نگاه

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری از انتشار ویژه‌نامه دیجیتال دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب خبر داد.

حجت‌الاسلام بركت رضايي در گفت‌وگو با خبرنگار آيين و انديشه فارس گفت: ويژه‌نامه ديجيتالي ديدار كارگزاران حج با مقام معظم رهبري پس از بيان مشروح فرمايشات حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در ديدار با كارگزاران حج و ارايه فيلم و صوت اين ديدار به كاربران اينترنتي، به صورت نموداري جامع از بيانات معظم‌له و تبيين محورهاي عمده رهنمودهاي ايشان به خادمين حجاج منتشر شد.

وي افزود: اين نمودار با فرمت‌هاي PDF و GIF در اختيار زائران و كاربران اينترنتي قرار داده شده است.

بركت رضايي در ادامه اظهار كرد: از جمله بخش‌هاي عمده اين ويژه‌نامه بيانات و پيام‌هاي 20 ساله مقام معظم رهبري به كارگزاران و حجاج بيت‌الله‌الحرام است.

وي ادامه داد: آلبوم تصاوير ديدار خادمين حجاج با رهبري از ديگر بخش‌هاي اين ويژه‌نامه است.

مسئول پايگاه اطلاع‌رساني بعثه مقام معظم رهبري افزود: از موارد عمده ديگر اين ويژه‌نامه بررسي حج ابراهيمي، فلسفه حج، وحدت و اتحاد در حج، جملات قصار در كلام رهبري است كه استخراج و در اختيار كاربران قرار داده شده است.

وي تصريح كرد: رهنمودهاي ويژه مقام معظم رهبري و توصيه‌هاي معظم‌له به زائران بيت‌الله‌الحرام، حج و فلسطين و حج و برائت از ديگر موارد اين ويژه‌نامه است.

وي ادامه داد: اين ويژه‌نامه با همكاري علمي پايگاه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در اختيار كاربران پايگاه اطلاع‌رساني حج قرار داده شده است.

حجت‌الاسلام بركت رضايي در پايان سخنان خود گفت: در حج امسال كه با شعار وحدت، بيداري و مسئوليت اسلامي و بر گرفته از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب برگزار مي‌شود، برنامه‌هاي فرهنگي و اجرايي متعددي برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران