طرح امنیتی دهه آخر ماه رمضان در مدینه

مقامات امنیتی عربستان از شرکت بیش از 12 هزار نیروی امنیتی در طرح امنیتی عمره در مدینه منوره و برخورد با جیب برها در صحنهای حرم پیامبر رحمت(ص) خبر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، روزنامه عکاظ نوشت ادارات مدینه به تلاشها برای موفقیت طرح ده روز پایانی ماه مبارک رمضان ادامه می دهند و در زمینه امنیتی، 12 هزار و 585 نیروی امنیتی شرکت دارند.

سرلشگر سعود الاحمدی از مقامات امنیتی مدینه منوره اعلام کرد 12 هزار و 585 نیروی امنیتی از دستگاههای مختلف بر اساس طرحهایی که قبلا تهیه شده است، به زائران خدمت می کنند.
وی افزود : نیروهای امنیتی مسجدالنبی(ص) با جرایمی همچون سرقت و جیب بری از عمره گزاران از سوی افراد ضعیف النفس در داخل این مکان شریف برخورد می کنند.

الاحمدی از برگزاری نشستی با مدیران بخشهای امنیتی برای بررسی طرح امنیتی ماه مبارک رمضان و چگونگی تامین امنیت منطقه مرکزی اطراف حرم مطهر و محله ها و میادین نزدیک به این مکان شریف خبر داد تا زائران احساس امنیت و آرامش داشته باشد.
وی درباره بخش مربوط به راهنمایی و رانندگی گفت بخش امنیتی راهنمایی و رانندگی با هدف از بین بردن گره های کور ترافیک در خیابانهای اصلی منتهی به حرم و خیابانهای داخل منطقه مرکزی و جلوگیری از ورود خودروهای سنگین در اوقات شلوغی دنبال می شود.


| شناسه مطلب: 1579







نظرات کاربران