دارو و تجهیزات مورد نیاز حج تمتع سالجاری به عربستان ارسال شد

دارو و تجهیزات مورد نیاز حج تمتع سالجاری به عربستان ارسال گردید. طلائی ضمن اعلام این مطلب افزود : این اقلام که حدود 70 تن وزن داشتند دو روز قبل با هماهنگی مسئولین هواپیمائی کشوری به عربستان ارسال گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی مرکز پزشکی حج ، دارو و تجهیزات مورد نیاز حج تمتع سالجاری به عربستان ارسال گردید. طلائی ضمن اعلام این مطلب افزود : این اقلام که حدود 70 تن وزن داشتند دو روز قبل با هماهنگی مسئولین هواپیمائی کشوری به عربستان ارسال گردید.

معاون اداری و پشتیبانی مرکز پزشکی حج و زیارت همچنین از اعزام گروه کارشناسی دارو و تجهیزات جهت ترخیص این اقلام از فرودگاه جده و ارسال آنها به بیمارستانهای مرکز پزشکی حج و زیارت خبر داد و افزود : این اقلام پس از ترخیص از گمرک فروگاه جده که دارای فرآیند خاصی می باشد بارگیری شده و به بیمارستانهای مرکز در دو شهر مقدس مکه مکرمه و مدینه منوره ارسال و در انبار آنجا آماده استفاده زائرین در حج تمتع سالجاری خواهد شد.

طلائی با بیان اینکه بنا به اظهار مدیر دارو و تجهیزات مرکز لیست اقلام داروئی امسال تفاوتهائی با سالهای گذشته خوهد داشت ادامه داد : امسال با مشورت حدود شصت درصد از پزشکان کاروان همچنین متخصصین با سابقه تشرف به حج تغییراتی در لیست داروئی حج داده شده است که امیدواریم در جهت بهره مندی بیشتر زائر باشد.

طلائی در خاتمه از همکاری بی دریغ مدیریت و پرسنل سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خصوص بسته بندی و ارسال دارو و تجهیزات مورد نیاز حج سالجاری تشکر و قدردانی نمود.


| شناسه مطلب: 15908







نظرات کاربران