در شب میلاد مهدی موعود (عج) مدینه منوره غرق در نور است

به همین مناسبت فرخنده در تمامی هتل های محل اقامت زائران ایرانی آیین جشن و سرور برپاست و محل های برگزاری مراسم چراغانی و آذین بندی شده است .

 در شب ميلاد منجي عالم بشريت ، حجت حق ، امام عصر و الزمان حضرت حجت بن الحسن عسكري (عج) مدينه منوره شهر پيامبر گرامي اسلام (ص) غرق در نور و شادماني شيعيان و منتظران آن حضرت است.

 به همين مناسبت فرخنده درتمامي هتل هاي محل اقامت زائران ايراني آيين جشن و سرور برپاست و محل هاي برگزاري مراسم چراغاني و آذين بندي شده است .

 به بركت اين ميلاد مسعود ، كاروانهاي زائران ايراني همچنين مسابقات عقيدتي و فرهنگي متنوعي ميان زائران خود ترتيب دادند و جوايز و هداياي نفيسي نيز به برندگان اهدا شد.

  برطبق احاديت و روايات معتبر، يكي از شب هاي قدر كه احتمال آن نيز بسيار است ، شب نيمه شعبان است و از اين رو زائران ايراني اين شب را در كنار حرم رسول الاعظم (ص)‌ و در محل هاي استقرار خود به احيا داري و قرائت قران و ادعيه گذراندند.

  به مناسبت ميلاد فرخنده آخرين قافله سالار نور و مجد و رهايي انسان از يوغ بندگي و بردگي ، دوشنبه شب و در شب مبلاد با سعادت و مسعود  و مبارك آن حضرت مراسم جشن بزرگ و مفصل توام با احياي اين شب با فضيلت از سوي بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره برگزار شد .

بعثه مقام معظم رهبری که ابتکار احیا گرفتن نیمه شعبان را سال گذشته در مدینه منوره  عملی ساخت ، برای  این منظور برنامه گسترده ای تدارک و اجراء نمود .

 بنابرگزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره ، زائران و شيعيان رسول الله الاعظم (ص) و اهل بيت آن حضرت سلام الله اجمعين ، دوشنبه شب در مدينه النبي (ص) با برگزاري جشن پرشكوهي توام با احياي و زنده داشتن شب نيمه شعبان ، زادروز خجسته و مبارك حضرت بقيه الله الاعظم (عج) را گرامي داشتند .

  اين مراسم در تمامي هتل هاي محل استقرار زائران ايراني  در مدينه منوره برگزار شد . به اين مناسبت فرخنده و مسعود مراسم بزرگي نيز از سوي بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره ترتيب يافت  كه در آن صدها زائر ايراني بيت الله الحرام و پيامبر عظيم الشان اسلام حضرت محمد مصطفي (ص)‌ شركت داشتند.

 دراين مراسم علاوه بر مديحه و مولودي خواني ، چند تن از روحانيون در باره فلسفه انتظار سخنراني كردند.

 در پايان اين مراسم حاضران با قرائت قران و ادعيه و احياي شب نيمه شعبان ، تعجيل در ظهور حضرت را مسالت كردند .


| شناسه مطلب: 16067







نظرات کاربران