« جلب حداکثر رضایت زائران»رویکرد بازرسی حج

آقای متقی فر مدیر کل بازرسی سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وظایف این اداره کل گفت : مدل ارزشیابی مورد استفاده در حج ، ارزیابی فرایندی است که بر اساس آن عوامل اجرایی حج از بدو اغاز فعالیت تا اتمام اعمال و بازگشت زائران به کشور در تمام مراحل ارزیابی و بازرسی می شوند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، آقای متقی فر مدیر کل بازرسی سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وظایف این اداره کل گفت : مدل ارزشیابی مورد استفاده در حج ، ارزیابی فرایندی است که بر اساس آن عوامل اجرایی حج از بدو اغاز فعالیت تا اتمام اعمال و بازگشت زائران به کشور در تمام مراحل ارزیابی و بازرسی می شوند .
متقی فر افزود: مهمترین منبع ارزشیابی عوامل اجرایی، رضایت زائران است که بر اساس پرسشنامه های دقیق و شفاف جمع اوری و مستند سازی می شود.
مدیر کل بازرسی سازمان حج و زیارت ادامه داد: هدف ار بازرسی در این مدل برطرف کردن نقاط ضعف و نه مچ گیری است.
وی اسکان، حمل و نقل، تغذیه، تدارکات، بهداشت و درمان، و ستاد عملیات را از جمله حوزه های مورد بازرسی اعلام کرد و گفت: با نظارت مستمر، سیستم خدمات رسانی در مقابل ضعفها هوشمند شده و بلافاصله عیوب و نقایص موجود، در کمترین زمان مرتفع می شود و بازرسان در تمام مراحل خدمت رسانی به زائر ، حاضر و ناظر هستند.

 


| شناسه مطلب: 19336