بیداری اسلامی در کلام رهبری کتاب شد بیداری اسلامی در کلام رهبری کتاب شد بیداری اسلامی در کلام رهبری کتاب شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیداری اسلامی در کلام رهبری کتاب شد بیداری اسلامی در کلام رهبری کتاب شد بیداری اسلامی در کلام رهبری کتاب شد بیداری اسلامی در کلام رهبری کتاب شد بیداری اسلامی در کلام رهبری کتاب شد

بیداری اسلامی در کلام رهبری کتاب شد

انتشارات انقلاب اسلامی در جدیدترین اثر خود کتاب «بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین اجلاس بین‌المللی بیداری اسلامی و پنجمین اجلاس حمایت از انتفاضه بیداری اسلامی» را به صورت چهار زبانه منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، این کتاب که به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و فرانسه منتشر شده، متن نطق رهبر معظم انقلاب در نخستین اجلاس بین‌المللی بیداری اسلامی و پنجمین اجلاس حمایت از انتفاضه بیداری اسلامی است که در آستانه برگزاری اجلاس زنان بیداری اسلامی منتشر شده است.

بیانات رهبر انقلاب در این دو دیدار مهم و استراتژیک، نقش بسزایی در روشنگری فضای بیداری اسلامی و دفاع از حقوق مردم فلسطین داشته است. مطالب مطرح شده در این دو دیدار که مورد توجه بسیاری از رسانه‌های خارجی فعال در عرصه کشورهای اسلامی واقع شد، به تبیین مهم‌ترین مواضع و راهبردهای انقلاب اسلامی در قبال این دو موضوع و نیز هویت بیداری اسلامی، و آسیب‌های انقلاب‌های منطقه پرداخته است.

در بخشی از متن این کتاب و به نقل از سخنان رهبر معظم انقلاب و در توصیه‌های خود به کشورها و ملت‌های مسلمان آمده است: «توصیه دیگر، بازخوانی دائمی اصول انقلاب است. شعارها و اصول باید تنقیح و با مبانی و محکمات اسلام تطبیق داده شوند. استقلال، آزادی، عدالت‌خواهی، تسلیم نشدن در برابر استبداد و استعمار، نفی تبعیض‌های قومی و نژادی و مذهبی، نفی صریح صهیونیزم. این‌ها ارکان نهضت‌های امروز کشورهای اسلامی است و همه برگرفته از اسلام و قرآن است.»

کتاب «بیانات رهبر انقلاب در نخستین اجلاس بین‌المللی بیداری اسلامی و پنجمین اجلاس بین‌المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین» همزمان با برگزاری کنگره زنان و بیداری اسلامی روانه کتاب‌فروشی‌ها شده است. علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن‌های 66483975- 66410649 تماس حاصل نمایند و یا به نشانی پست الکترونیک book@khamenei.ir مکاتبه نمایند.


| شناسه مطلب: 2066







نظرات کاربران